Kan filmpje niet zien op Mediaplayer en Windows Moviemaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotad3000

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Berichten
41
Hallo,
Ik heb laatst een filmpje gedownload. Het is een AVI-bestand. Ik wil het met behulp van Windows Moviemaker op Youtube zetten. Na het downloaden van het AVI-bestandje ben ik naar Windows Moviemaker gegaan,geklikt op video's,en het AVI-bestandje geslecteerd. Alleen het lukte niet zo goed. Ik heb een Anime-aflevering gedownload en je hoorde alleen het geluid van de video...niet het filmpje. Ik heb het geprobeerd met Windows Mediaplayer,maar daar hoorde je ook alleen maar geluid. Ik wil het geluid EN het filmpje zien. Hoe doe ik dit?

Alvast bedankt, Lotad3000-.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Dan beschik je niet over de juiste codec.
Installeer cccp codecpack dan moet ie het wel doen.
 
'' VCL media player''

'By my was dit ook, toen ik dit gratis downloade. Gaat alles goed ;) ''
Good luck!
 
wel Audio geen beeld

Hallo,

ik ben al even bezig met moviemaker, maar kom steeds verder en heb al het een en ander opgelost, maar kan er nog steeds niet mee werken..helaas. Als laatste actie heb ik hetzelfde gedaan als hierboven, maar ook dat heeft nog niet het gewenste effect. hij ziet bij beeld als ik dat op miniatuurweergave zet, nu wel een plaatje, maar als ik het op de tijdbalk zet dan plaatst hij het als Audio in plaats van video. Het geluid speelt hij dan ook wel af, maar het beeld blijft zwart. het is een mpg bestand en dat zou hij toch moeten kunnen lezen?? Als ik het moet converteren naar iets anders kun je er dan ook bij vertellen hoe dat moet?
Als ik clip afspelen aanklik dan laat hij het beeld wel zien, maar ik kan het dus niet op de tijdlijn krijgen als video. OK, dat krijg ik dus nu alweer niet meer voor elkaar...

Als iermand een suggestie heeft dan hoor ik dat heeel graag!

Bij voorbaat veel dank!
Aniek:(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan