Kan filmpjes niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thibaut

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Hallo,
ik heb gisteren 5 filmpjes met een canon powershot s80 gefilmd, in avi bestand.
Als ik het fototoestel aansluit op de computer staat het niet in de map 'misc' waar onderandere foto's staan maar staat het gewoon naast de ongeopende map 'misc'.
als ik op de bestanden dan klik kan ik ze enkel maar opslaan in m'n afbeeldingen, of kopieren, maar niet in 'misc'.
Als ik ze dan opsla en dan open met media player, dan zegt media player: 'Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.'

Kan iemand me met dit probleem helpen?

Probeer het 's met VLC player. Deze speler speelt (bijna) alles af. Misschien dat het dan wel werkt.

Probeer het 's met VLC player. Deze speler speelt (bijna) alles af. Misschien dat het dan wel werkt.

Lukt niet, VLC player zegt: 'Unable to open 'C:\Documents and Settings\Gebruiker\Mijn documenten\Mijn video's\MVI_0003.avi'

Oke..

Media Player Classic?

Kan je ze op de camera zelf wel spelen? Anders krijg ik het vermoeden dat ze beschadigt zijn.

Oke..

Media Player Classic?

Kan je ze op de camera zelf wel spelen? Anders krijg ik het vermoeden dat ze beschadigt zijn.

Ja op camera zelf kan ik ze afspelen.
Denk dat ze beschadigd worden voor ze op te slaan of te kopieren in andere map.

Al eens een goed codec pack op je PC geïnstalleerd?

Ja.

Ook kan ik als het op miniatuurweergaven geen beeld zien van het filmpje als ik het een andere map heb gezet, wel in de map van de camera zelf als ik die aansluit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan