Kan foto's niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Humbert

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Beste dames en heren,
Ik heb het volgende probleem: Ik heb foto's vanaf mijn digitale camera gedownload naar de map, mijnafbeeldingen. Tot zo ver geen problemen. Maar omdat de foto's per afbeelding in die map waren heb ik binnen de map.mijn afbeeldingen, een nieuwe map gemaakt en de foto's via de muis versleept naar die map. Tot mijn grote verbazing kon/kan ik de foto's niet meer openen. Ook de map kan ik niet meer verplaatsen.
Ga ik met de cursor op de nieuwe map staan dan zie ik de inhoud van die map (12MB) Ook zie ik op de individuele iconen in die map het aantal kb per foto. Deze foto's zijn mij heel dierbaar vandaar dat ik graag een oplossing hiervoor zou willen.
Hartelijke groeten.

O.S Windows XP Prof.
Pentium 4 CPU 2.40 GHz
512 MB Ram.

Heb je de foto's verplaatst van de camera? of gekopieerd? en heb je er daarna nog foto's mee gemaakt? want als er niet mee gefotografeerd is zou je ze terug moeten kunnen krijgen met dit programma. Werkt erg goed.

Bedankt Mumzel voor jouw antwoord. Jammer genoeg heb ik de foto's gedelete op mijn camera en heb daarna nog foto's gemaakt. Dus dat programma zal niet helpen. Toch nog bedankt

Hallo humbert

Heb je al naar de eigenschappen van de nieuwe map gekeken , of het niet verborgen staat /of alleen lezen ?

En wat betreft het progje van mumzel , zou ik toch proberen ook als je daarna nog foto,s hebt gemaakt .

Gr

Inderdaad :) Zeker als het er niet te veel zijn geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan