Kan foto's niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker543

Banned
Lid geworden
7 feb 2010
Berichten
129
Beste leden,

Als ik probeer de foto's te openen die eerder heb gekopieerd vanaf de USB-stick van mijn broer, krijg ik de volgende melding:

''Het station of de netwerkverbinding waarnaar de snelkoppeling verwijst, is niet beschikbaar. Controleer of de schijf is geplaatst of dat de netwerkverbinding beschikbaar is, en probeer het vervolgens opnieuw.''

Als ik de Eigenschappen van de afbeelding bekijk dan zie ik bij ''Doel'' en ''Beginnen in'' de locatie staan van de UBS-stick ('E'-schijf):



Moet ik nu soms deze locaties veranderen in de naam van waar ik de foto's nu heb staan?

Bij voorbaat dank.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
je probeert een foto te openen via een snelkoppeling die niet meer geldig is e/o naar een verkeerd/verwijderd doel verwijst. Waarom open je de foto's niet gewoon op de plek waar ze staan? Of je maakt daar op die locatie een nieuwe snelkoppeling aan?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet meer in bezit van de USB-stick waar ze opstonden. Kan ik dit ook zonder die stick oplossen?
 
Begrijp ik iets niet goed, je had ze toch gekopieerd naar je pc neem ik aan?
 
Nee, want de snelkoppeling verwijst naar foto's die op die stick staan.

Of heb je de foto's ook nog naar een andere plaats/ map gekopieerd?
Dan kan je die map openen.
Uiteraard kan je een snelkoppeling naar die map maken.


Mogelijk staan de foto's ook nog op het sdkaartje van het fototoestel waarmee ze gemaakt zijn.
 
Laatst bewerkt:
Er is gewoon tijdens het kopiëren iets niet goed gegaan.
Ik moet mijn broer maar weer vragen om de foto's op te sturen via de e-mail of anders moet hij de USB-stick maar bij mij langs te brengen.
Mijn probleem is schijnbaar niet anders op te lossen.
 
Ja dat denk ik ook, de foto's zijn blijkbaar niet gekopieerd naar je pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan