kan gedownload bestand niet meer vinden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabinevansteen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2005
Ik download een bestand, type weet ik niet ik denk een excelbestand, dat bestand wordt automatisch weggeschreven maar ik weet niet waar naartoe.

Hoe kom ik daarachter?

zoeken via de verkenner levert niets op want weet bestandtype niet.

help!

Weet je nog waar je hem hebt gedownload? Als het goed is wordt er gevraagd waar je je bestand wil opslaan, anders klik je hem nog eens aan en kijkt ff waar hij hem opslaat.

Als je denkt dat het een Excel-bestand is kun je met de zoekfunctie van Windows je schijf eens afzoeken op *.xls.
Je krijgt dan alle Excel-bestanden te zien die op je computer staan - misschien zit het gezochte bestand ertussen.

Guus.

download niet meer terug te vinden

tja dat is dus het probleem. er wordt niet aangegeven WAAR het bestand naartoe geschreven wordt. zoeken in verkenner op *.xsl levert niets op.

het gaat om een rekeningoverzicht van de postbank; zo'n afschrijvingsoverzicht.

Laatst bewerkt:
Je kunt het volgende doen:
Start-Zoeken-Alle bestanden en mappen- Geavanceerde opties-Laatste wijziging- aanklikken 'Een datum opgeven' -
daar de downloaddatum invullen- en het venster ' Laatst gewijzigd' veranderen in 'Aanmaakdatum' en op 'Zoeken' klikken.
Dan kan je misschien het bestand gemakkelijker opzoeken.

Succes, Peter

Laatst bewerkt:
En ook...om weer dat schermpje voor te krijgen wáár dat bestand opgeslagen moet worden, zou je het volgende kunnen doen: Automatisch openen van bestanden in XP voorkomen en Opslaan Bevestigen
Ga in de Verkenner via het menu Extra naar Mapopties. Klik op het tabblad Bestandstypen en selecteer het gewenste bestandstype, in dit geval .xls Klik vervolgens op de knop Geavanceerd om het venster 'Bestandstype bewerken' op te roepen. Hier zie je de optie 'Openen na download bevestigen', die je vervolgens van een vinkje moet voorzien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan