Kan geen achtergrond selecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Baia*

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2001
Dag mensen,

Gisteren heeft mijn huisgenoot 'als geintje' en pitpoes op mijn bureaublad (achtergrond) gezet vanuit Internet Explorer. Het was dus gewoon een afbeelding --> rechter muisknop --> instellen als achtergrond.

Het probleem is nu dat ik de achtergrond niet meer kan wijzigen. Wanneer ik via beelschermeigenschappen een andere afbeelding wil kiezen en op toepassen klik dan wordt de nieuwe afbeelding 'heel even' (1/2 seconde) getoont en daarna weer de pitspoes.

Ik heb al verschillende scans uitgevoerd, windows updates, ad aware hijack this maar geen resultaat.

Ik draai win XP prof.

Wie kan me helpen?
Groeten, Jeroen

Zoek de foto op in de map windows... delete hem eenvoudigweg.

Staat die in de map WINDOWS zelf of in een submap??

Groeten,
Jeroen

ik kan zoeken wat ik wil maar ik kan 'm nergens vinden...

Waarschijnlijk heb je twee bureaubladen over elkaar staan, net zoals in windows 98 met het tabblad web kon. De automatische internet explorer wallpaper is ook gewoon een soort webpagina over het bureaublad heen.
Kijk om die te verwijderen eens bij de beeldschermeigenschappen (rechtermuis op desktop => eigenschappen) en kies voor het tabblad bureaublad.
Klik daarna op de knop "Bureaublad aanpassen" en daarna op het tabblad "Website". Waarschijnlijk staat daar de afbeelding. Selecteer deze en kies verwijderen. Even toepassen en het is verdwenen.

Probeer met een proggie je tempory files eens te wissen.

Geplaatst door hackerfrans
Waarschijnlijk heb je twee bureaubladen over elkaar staan, net zoals in windows 98 met het tabblad web kon. De automatische internet explorer wallpaper is ook gewoon een soort webpagina over het bureaublad heen.
Kijk om die te verwijderen eens bij de beeldschermeigenschappen (rechtermuis op desktop => eigenschappen) en kies voor het tabblad bureaublad.
Klik daarna op de knop "Bureaublad aanpassen" en daarna op het tabblad "Website". Waarschijnlijk staat daar de afbeelding. Selecteer deze en kies verwijderen. Even toepassen en het is verdwenen.

Dat was 'm! Ik wist niet eens dat die optie er bij stond!

In ieder geval hartelijk bedankt!!!

Groeten,
Jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan