Kan geen antivirus installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

satriano

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
dag

ik gebruik windows Xp home
de laatste dagen had ik veel problemen met mijn pc (windows)
Plotseling kon ik Internetexplorer niet meer openen
De antivirus was verdwenen van de taakkbalk
Ik heb geprobeerd systeemherstel te gebruiken, om terug te gaan naar een andere configuratie.(ik had veel herstelpunten,)
Systeemherstel werkte, blijkbaar, maar mijn computer ging niet terug naar een andere datum.

Ik heb dan Firefox geinstalleerd die werkte wel.
Met een online scanner heb ik ontdekt dat ik 2 virussen had en een paar spyware
Nu is de computer proper.
Toch kan ik geen antivirus installeren ! Ik heb geprobeerd met avast, avg,..enz.
Alles lijkt goed te gaan maar uiteundelijk wordt het niet goed geinstalleerd.
Andere programma's kan ik installeren (ook ad-ware) maar GEEN antivirus.

Ik krijg ook geen foutmeldingen.
wat kan het probleem zijn? waar moet ik kijken?

dank u
satriano

De kans bestaat dat het virus bestanden op je PC heeft geplaatst waardoor het onmogelijk is om nog een nieuwe virusscanner te downloaden en/of installeren. Om dit te achterhalen zal je met HiJackThis een log moeten aanmaken en dit plaatsen op een forum waar deze behandeld kunnen worden : bvb. Nucia.nl of HiJackThis.nl.

Dank u voor de snel reactie

In bijlage vindt u het gevraagd log die ik gemaakt heb met HiJackThis.

Intussen een vraag: moet ik alles aanvinken en laten (fixen)verwijderen?

dank u

satriano

Bijlagen

Op Helpmij.nl worden geen logjes meer geanalyseerd. Je moet hiervoor verhuizen naar een ander forum bvb. Nucia.nl of HiJackThis.nl en daar registreren om je log te plaatsen. Vóór je dit doet kan je alvast de Logitech Desktop Messenger van je PC verwijderen, want je computer kan daar niet mee over de baan. Als je dit gedaan hebt, maak dan een nieuw log aan en plaats dit op één van die andere fora. En voor je daar advies hebt gekregen, zeker NIETS aanvinken en verwijderen uit je log.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan