Kan geen audio meer krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sammeeh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 feb 2015
Ik logde laatst in op skype en belde iemand, Ik er stond: Probleem met afspeelapparaat. Ik heb een acer E5-571G-32W2. Alstublieft help mij. Danku

Welkom bij helpmij.nl

Je informatie is wel een beetje weinig.
doet de rest van de computer het nog wel.
wat gebruik je om mee te praten?

Alleen geluid

Alles doet het alleen heb ik geen geluid. Ik denk dat het probleem niet zo zeer ligt aan de microfoon. Geluid van alles doet het niet

aha stekkertje wel goed in het gaatje doorgedrukt?

Mogelijk verkeerd afspeelapparaat geselecteerd. In Skype kun je kiezen welke opname en afspeelapparaten je gebruikt voor audio, dus kijk daar en stel zaken in zoals jij het wilt hebben.
Heb het hier niet bij de hand, maar zou in het menu van Skype via iets als Extra -> Opties -> Algemeen -> Audio instellingen bereikbaar moeten zijn (je vindt het wel, lijkt me).

Tijs.

@BikerBill64: Inderdaad, ik ben het eens met je analyse: O.b.v. van de eerste 2 postings van de topic-starter zal het wel een algemeen audio-probleem zijn en niet een (keuze-)probleem in Skype.
Dus zou eerste stap inderdaad zijn om in Apparaatbeheer (= devmgmt.msc ) te gaan kijken of daar het audio-apparaat wel als werkend staat aangegeven of dat er (bijv.) een driver- of ander probleem is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan