kan geen avi filmpjes meer afspelen op wmp10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank57

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
sinds vandaag kan ik bepaalde filmpjes(avi) niet meer afspelen met mediaplayer 10 ik hoor wel geluid.
bij bestandstype in wmp staat avi aangevinkt.
Er is een codec nodig maar ik weet niet welke.
bij bestandstype in wmp staat avi aangevinkt.
Ik heb vorige week een Windows Media Player Plug-in voor Firefox geinstalleerd en weet niet of het daardoor komt.

dit filmpje kon ik eerder dus wel afspelen op wmp10
http://fjb.at.multiweb.nl/Humax2/Humax_Multikabel_Freeze_E34_ES_10_05_2007_divx.avi

weet iemand wat ik moet doen??

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Die codecs hebben helemaal niets met Kazaa te maken!!!

op deze site hebben ze het over andere codecs maar ik weet niet welke nu beter is.

het gaat om deze codec en is ook nog een stuk kleiner.

Doe dan gewoon wat je zelf denkt dat het beste is...
het was maar een vraag maar als je zelf ook niet weet welke ik het beste kan installeren wacht ik nog even af op andere reacties.

toch bedankt voor de moeite

Ik heb zelf K-lite al enkele jaren en geheel naar tevredenheid en probleemloos!

heb 'm geintalleerd maar als ik nu op die link klik om hnet filmpje af te spelen opent die in een klein scherm dus word niet via het volledige wmp afegspeeld.
kan ik dat veranderen???

52ghlyq.jpg

kan ik dat veranderen???

Installeer gewoon WMP11 ben je ook meteen bij :D
nee ik heb wmp11 gehad maar veviel me niet, wmp10 is goed ik gebruik deze niet zo vaak.
Het meest gebruik ik wmp om muziek af te spelen en heel soms een filmpje via internet en daar is wmp10 ook goed voor.
wmp11 heeft blijkbaar ook moeite met avi bestanden heb ik gelezen.

heb 'm geintalleerd maar als ik nu op die link klik om hnet filmpje af te spelen opent die in een klein scherm dus word niet via het volledige wmp afegspeeld.
kan ik dat veranderen???

52ghlyq.jpg

kan ik dat veranderen???

Rechtsklikken op het bestand, kiezen voor "openen met" en daar je gewenste mediaplayer uitkiezen en selecteren

op deze site hebben ze het over andere codecs maar ik weet niet welke nu beter is.

het gaat om deze codec en is ook nog een stuk kleiner.
ik heb zelf ook 's gegoogled en blijkbaar is k-lite codecpack goed. en het werkt, alleen dus dat die filmpjes niet in volledige wmp afspelen maar ja is niet zo,n ramp.

toch bedankt Frank

ik heb zelf ook 's gegoogled en blijkbaar is k-lite codecpack goed. en het werkt, alleen dus dat die filmpjes niet in volledige wmp afspelen maar ja is niet zo,n ramp.

toch bedankt Frank

Blij dat het werkt, maar wat bedoel je dat de filmpjes niet in de volledige wmp afspelen?

Rechtsklikken op het bestand, kiezen voor "openen met" en daar je gewenste mediaplayer uitkiezen en selecteren
ik gebruik firefox en als ik op de link klik verschijnt er een venster en daar staat mediaplayer(classic) ik kan dan op "andere" klikken maar ik weet niet welk bestand ik in wmp moet kiezen.

6gxm1ja.jpg

Laatst bewerkt:
is gelukt. ik heb toch voor classic gekozen maar als ik maar weet hoe ik volledige wmp kan kiezen en dat weet ik nu.

bedankt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan