Kan geen berichten in msn ontvangen, tenzij ik hen wat zeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

ja rune

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2003
Er kan bijna niemand uit mijn msn-lijst wat tegen mij zeggen (berichten kunnen niet verzonden worden), tenzij ik wat tegen hen zeg. Dan kan die persoon wel dingen tegen mij zeggen. Dus alleen als ik iemand iets zeg, kan hij vervolgens ook tegen mij praten. Ze kunnen zelf geen gesprek met mij starten.
Ik heb msn messenger al opnieuw geinstalleerd, andere versies geinstalleerd, maar niets helpt. Het lijkt er ook op dat het alleen met mijn eigen account te doen is, als ik met iemand anders zijn account aanmeldt zijn er geen problemen.
Kan iemand me helpen?
Groetjes,
Jeroen

Hai,

Ha, ik heb precies hetzelfde probleem sinds eergisteren.....
Als ik een paar minuten niet reageer, kunnen anderen mij geen bericht meer sturen. Zodra ik weer wat verstuur (dat gaat dus wel), kan de ander ook weer mij ook weer antwoorden.

En alles staat goed, ben ook niet offline.

Ik zat zelf mss aan update van windows te denken????

Ik hoop dat iemand ons kan vertellen wat er aan de hand is.

Groetjes,
Karin

zelfde probleem

mijn vriend heeft exact hetzelfde probleem, dit is echt zwaar hopeloos...
Ik kan op internet verder ook niks vinden hoe dit op te lossen is...

Ja ik heb hier ook last van sinds gisteren heeft microsoft problemen?

Ik heb dit probeem ok sinds eergister.
er was die dag wel een microsoft update.

Ja echt raar dit heb net mijn andere mailadres geprobeerd die doet alles prima:confused: opnieuw installeren heeft dus ook geen zin...

Ik heb die updates van windows verwijderd, maar ik blijf dezelfde problemen houden. Systeemherstel proberen uit te voeren op verschillende herstelpunten, maar die werkt helemaal niet!!

Accounts van mijn dochter en zoon hebben er geen last van.....

Ik heb die updates van windows verwijderd, maar ik blijf dezelfde problemen houden. Systeemherstel proberen uit te voeren op verschillende herstelpunten, maar die werkt helemaal niet!!

Accounts van mijn dochter en zoon hebben er geen last van.....

Denk ook niet dat het aan de pc , maar aan de msn accounts ligt.
Hoop dat ze t snel oplossen:(

Ik heb zojuist een ander mail adress geprobeert (@kpnplanet.nl) maar dit werkt ook niet.
precies het zelfde probleem :confused:

fout van microsoft

het ligt aan msn. dus nix verwijderen.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan