Kan geen berichten versturen met OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomas1976

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2007
Als ik een bericht wil versturen met Outlook Express dan gaat dat niet en geeft de computer het volgende aan:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'mail.***********', Server: 'mail.**********, Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F

Hij haalt wel mailtjes op.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Eigenschappen van Account goed ingevuld? Zie bijlage.
Al bij provider gekeken of er storing is?

Bijlagen

• OEMaikServers.jpg
    OEMaikServers.jpg
    37,2 KB · Weergaven: 36
Wat is de provider waarmee de mailtjes opgehaald worden en wat is de provider van de internet verbinding.

Stel je hebt een adsl abonnement bij xs4all en een e-mail-adres van bijvoorbeeld tele2, dan kun je je tele2 mail binnenhalen met je tele2 pop3 server (voor binnenkomende mail), maar wil je mail versturen dan zul je in het betreffende account de gegevens van xs4all bij de smtp server (uitgaande mail) moeten invullen.

Groetjes,
Neleke

abonement loopt bij Hetnet, is surfen en bellen. Ik heb een prive mailadres via een persoonlijke website. Vandaar de ***** in mijn vraag. Ik gebruik hem al een hele tijd, zo'n 2 jaar. Nu opeens kan ik geen mail meer versturen. Zou het aan veranderde instellingen van Norton kunnen liggen. Ik had al naar de eigenschappen gekeken en die kloppen.

Oh ja, en geen storing bij de provider, want mijn vrouw kan wel mailen. En we gebruiken dezelde provider en laptop, alleen onder een andere gebruikersomgeving

Dan verwijs ik nog eens naar mijn bijlage bij post 2: wat heb jij daar ingevuld?

Ik heb er goed naar gekeken, maar ik heb het volgende ingevuld:
Pop3: mail.dartteamdekluizenaar.nl
SMTP:"mail.dartteamdekluizenaar.nl

Accountnaam: mijn emailadres
Wachtwoord: Deze klopt, die geef ik je niet als je het niet erg vind

Volgens mij zijn deze gegevens gewoon correct.

Dan moet je bij je vriend informeren waarom zijn SMTP-server jou time-out errors geeft.

Laatst bewerkt:
Zal ik doen.....helaas zit die nu in Zuid Afrika. Als hij terug is is dat het eerste wat ik doe.

bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan