kan geen bestanden downloaden/openen vanaf internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesleyS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2013
Berichten
3
Ik heb sinds een week een probleem met het openen/downloaden van bestanden vanaf internet. Het lukt me gewoon simpelweg niet om een bestand te downloaden (pdf, word, ppt) of wat dan ook. De link blijft maar laden.

Dit lukte vreemd genoeg een week geleden nog wel en ik heb niks veranderd qua instellingen. Ik heb het probleem op alle computers in huis, zowel met IE, firefox als met Google Chrome. Dus ik denk dat het iets met me router te maken heeft.

Ik had dit probleem 2 maanden geleden ook en toen was het probleem op een dag opeens opgelost (zonder ook maar iets te doen) maar nu is het dus weer terug.

Iemand een idee?
 
Hallo WesleyS,

Wat je even kunt proberen is de stekker van je Router/Modem eruit halen. Dan eerst de stekker van de modem erin stoppen totdat deze volledig is opgestart. Hierna de stekker van je router erin doen.
Als dit niet werkt kan het bij je provider liggen, dus misschien daar even contact mee opnemen.

MVG

jopi328
 
Hallo jopi328,

Het probleem is opgelost. Ik heb het modem opnieuw opgestart en alles doet het weer. Soms kan een oplossing zo makkelijk zijn! Hartstikke bedankt!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan