Kan geen bestanden downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

djvaag

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Middag,

Ik heb een klasgenoot die een probleem met zijn computer heeft. Het probleem is als volgt:
Hij heeft een laptop met Windows Vista erop, Internet Explorer als webbrowser.

Als hij een bestand wil downloaden dan kan dat gewoon, de computer zegt dat tie hem opslaat. (In dit voorbeeld op het bureaublad) echter eenmaal het bestand gedownload is, kunnen wij het nergens terug vinden op het bureaublad. Als we via Start zoeken dan kunnen we het wel vinden, maar als we dan erop klikken krijgen we de volgende melding: ''Kan snelkoppeling tot bestand niet vinden''.

Wie weet hier een oplossing voor zodat mijn klasgenoot weer fatsoenlijk bestanden (heb het hier over words, excel bestanden, zelfs mp3 bestanden, maakt niet uit wat) kan downloaden. Hij is al bij de ICT afdeling geweest en die zeiden dat het aan Internet Explorer lag (misschien, ze wisten het eigenlijk ook niet) Hij kon maar beter Mozilla Firefox downloaden. Echter dit is een beetje moeilijk als hij niks kan downloaden.

Ik kijk uit naar een antwoord/oplossing.

firefox proberen en dan niet opslaan doen ,maar uitvoeren lukt dat ook niet?

ik heb precies hetzelfde probleem. jullie zeggen firefox niet opslaan maar uitvoeren maar dat werkt ook niet... iemand een andere oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan