Kan geen bestanden meer dowloaden via XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

KweeniE

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2002
Ik heb vandaag een probleem gekregen waar ik echt niks van snap en totaal niet weet wat de oorzaak is.

Ik kan niet meer normaal een bestand downloaden via de bekende windows manier, gewoon met bestand opslaan etc. Alleen als ik niet voor bestand opslaan, maar voor openen kies doet hij het wel. Als ik voor opslaan kies, dan loopt dat opslaan ding vast ipv dat naar voren komt waar je hem wilt opslaan. Hij reageert dan niet meer en ik moet het afsluiten. Downloaden via andere programma's gaat zonder problemen, alleen dus niet op de meest gebruikte manier.

Bovendien kan ik geen films/muziek meer openen via divx player of microdvdplayer. Ik heb een sterk vermoeden dat dit samenhangt met bovenstaande foutmelding. Ik heb namelijk bsplayer net gedownload (dus via openen en niet via opslaan zoals ik al aangaf kon openen wel) en als ik via die programma's een bestand wil openen reageert het ook niet meer en moet ik ze ook afsluiten. Windows Media Player doet het verrassend genoeg wel zonder problemen.

Ik heb echt geen idee hoe dit zomaar gekomen is, dus als iemand wellicht raad weet hoor ik het graag. Volgens Norton staan er geen virussen op de pc, dus....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan