Kan geen bestanden meer uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

NiekSch

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2016
Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem
sinds een paar weken als ik bestanden wil uploaden hetzij voor de zorgverzekering hetzij voor G-mail, krijg ik wel die pup op lijkt op verkenner (is het misschien ook :( ) waar ik dan altijd bestanden kan selecteren.
Wel zie ik nu de mappen maar hij geeft aan dat al die mappen leeg zijn dus ik zie geen bestanden om te uploaden, terwijl die er wel zijn op mijn computer als ik via verkenner kijk ziet hij ze wel.
Eerst dacht ik dat het aan Adobe Reader lag maar dat kan volgens mij niet heb ik dus ook al opnieuw erop gezet en een versie ouder toen het wel werkte.
Ook al is rond google kom ik het niet tegen. ik heb windows 7

BVD Niek

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Welkom op Helpmij :)
De vraag is wat onduidelijk geformuleerd.
Kun je het wat duidelijker uitleggen?
Succes verder met je vraag.

Gokje :

mappen die leeg zijn.............. dat lijkt op een (website)programma dat bestanden 'zoekt' in een map met bepaalde bestandsextensies, bijv. .pdf. .jpg of .doc terwijl die er niet inzitten.
Als jij in de reguliere Windows verkenner naar zo'n map gaat, hoeveel bestanden zie je dan en waar eindigen die op?
Kijk (dan) ook even goed naar de uploadpagina van de website welke bestanden upgeload kunnen / mogen worden.

Laatst bewerkt:
Hallo bedankt voor de reactie !!!

ik had 2 printscreentjes gemaakt haha maar die kan ik hier ook niet neer zetten het zelfde probleem. Als ik aangeef bladeren dan ziet hij alleen maar lege bestands mappen terwijl er dus wel van alles in staat .
Het heeft wel altijd gewoon gewerkt. Het maakt niet uit hij ziet niets geen jpeg txt of pdf of wat soort bestanden er nog meer zijn.Ik zelf had het idee dat het na de update van Adobe reader naar DC is veranderd. Ik heb reader er al afgehaald met Revo installer pro en reader 11 er weer opgezet maar het probleem blijft,ik weet ook niet of het hier mee te maken heeft.

Is een raadsel voor mij.
Even voor alle zekerheid : op de Helpmij klik je op het paperclipje, vervolgens kies je voor "toevoegen"(2), dan "bladeren" (3) en dan verschijnt bij jou NIET zoals in mijn scr-dumpje (4) de Windows verkenner dan wel, hij verschijnt wel maar is volledig leeg?

Bijlagen

• bijvoegen.jpg
    bijvoegen.jpg
    93,2 KB · Weergaven: 64
Laatst bewerkt:
Ja klopt alleen 4 ziet er bij mij wel iets anders uit voorheen had ik het ook zo als jij nu hebt. Maar dan ziet hij wel mijn computer en alle schijven en mappen. maar geen bestanden in die mappen staan en bij de schijven staat (leeg). Helaas moet ik nu eerst naar mijn werk dus kijk vanavond weer

Bedankt alvast voor de tijd

Ik moet nu toch echt even passen. Ik ben het spoor naar een mogelijke oorzaak even helemaal bijster...............

Door een export van je register te maken kunnen we zien op welke lokaties van je computer je bestanden staan.

Sla bijgevoegd batchbestand op je bureaublad op.
Rechtsklik folderlog.bat → Als administrator uitvoeren.
Post het log dat op je bureaublad staat.

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders]
"!Do not use this registry key"="Use the SHGetFolderPath or SHGetKnownFolderPath function instead"
"AppData"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Roaming"
"Local AppData"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Local"
"My Video"="C:\\Users\\Niek\\Videos"
"{1B3EA5DC-B587-4786-B4EF-BD1DC332AEAE}"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Libraries"
"My Pictures"="C:\\Users\\Niek\\Pictures"
"Desktop"="C:\\Users\\Niek\\Desktop"
"History"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Local\\Microsoft\\Windows\\History"
"NetHood"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Network Shortcuts"
"{56784854-C6CB-462B-8169-88E350ACB882}"="C:\\Users\\Niek\\Contacts"
"Cookies"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Cookies"
"Favorites"="C:\\Users\\Niek\\Favorites"
"SendTo"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\SendTo"
"Start Menu"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Start Menu"
"My Music"="C:\\Users\\Niek\\Music"
"Programs"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs"
"Recent"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Recent"
"CD Burning"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Local\\Microsoft\\Windows\\Burn\\Burn"
"PrintHood"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Printer Shortcuts"
"{7D1D3A04-DEBB-4115-95CF-2F29DA2920DA}"="C:\\Users\\Niek\\Searches"
"{374DE290-123F-4565-9164-39C4925E467B}"="C:\\Users\\Niek\\Downloads"
"{A520A1A4-1780-4FF6-BD18-167343C5AF16}"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\LocalLow"
"Startup"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs\\Startup"
"Administrative Tools"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Start Menu\\Programs\\Administrative Tools"
"Personal"="C:\\Users\\Niek\\Documents"
"{BFB9D5E0-C6A9-404C-B2B2-AE6DB6AF4968}"="C:\\Users\\Niek\\Links"
"Cache"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Local\\Microsoft\\Windows\\Temporary Internet Files"
"Templates"="C:\\Users\\Niek\\AppData\\Roaming\\Microsoft\\Windows\\Templates"
"{4C5C32FF-BB9D-43B0-B5B4-2D72E54EAAA4}"="C:\\Users\\Niek\\Saved Games"
"Fonts"="C:\\Windows\\Fonts"

ik heb de tekst geknipt en geplakt ik kan ook met we transfer de bestanden niet zien.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie in het log geen bijzonderheden. Dus is het voor mij ook een raadsel.
Ik zou zoals andre@home zegt een systeemherstelpunt terugzetten om het probleem op te lossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan