kan geen besturingssysteem installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

janmaarten1982

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2006
heb perongeluk ( heel stom ook) mijn harde schijf geformateerd. . wou hem dus opnieuw installeren maar tijdens installeren ziet hij heel die schijf niet. (wel in het bios) ik had nog een andere harde schijf en die erin gezet en die kent hij wel alleen ik kan daar niks op installeren.deze harde schijf is opgedeeld in 2 partities maar het lukt mij ook niet op die harde schijf xp of vista te installeren.... hij installeerd wel maar dan moet ik opnieuw opstarten maar dan begint ie weer opnieuw te installeren van cd. wie kan mij helpen want kom er echt niet mmeer uiitt.....

Haal eens eruit wat je er niet in wilt hebben. Oftewel: houd één schijf over.
Zorg ervoor dat deze schijf (indien van toepassing) ingesteld staat als primary master. Maak je CD-rom speler Primary Slave of Secondary Master.

Reset je BIOS en controleer of alle hardware goed wordt gezien.
Zorg ervoor dat de bootvolgorde uit HDD-CD-rom bestaat.

Probeer het nu nogmaals.

(Is toch geen sprake van SCSI he?)

twas net gelukt om vista te installeren. heb even een stekkertje verandert en kon in een keer vista installeren. op een schijf.

alleen nu heb ik een schijf van 500 gig waar niks op geinstalleerd is. waar voorheen wel vistas geinstalleerd is. ik open hem en dit is nu een schijf geworden van 131 gig??? weet jij hoe ik deze weer terugkrijg naar 500 gig????

Niet toevallig verborgen partities?
Ik vind het allemaal maar raar klinken :-).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan