Kan geen bijlage versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@rtin

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2000
mijn Outlook express wil geen bijlage versturen, symantec NAV geeft na lang wachten de melding "connection to your mail server was interrupted bla bla bla.
ook via de msn is het onmogelijk een bestandje/foto te versturen
ik heb Windows XP, kobishi router (2 computers) en een nieuwe modem van Chello, na plaatsing van de modem lijkt het probleem begonnen te zijn.
ook de connection tijd naar een willekeurige website is met vlagen aanzienlijk trager geworden sinds de nieuwe modem.
(firewall van XP ingeschakeld en Zone alarm, ook de router heeft een eigen firewall. deze stonden altijd al aan en alles werkte prima.)

Martin

Laatst bewerkt:
Als je de modem reset ( spanning er af / erop) Hoe lang duurt het dan voordat je weer online bent?

Hoi Paul,
ik stuurde je een mail dat de modem na een reset vrij lang werk had voor ik weer online ben, ik was even in de war, ik had de router ge reset.
ik zal morgen de modem even resetten en stuur dan weer een antwoord hoe dit gegaan is.
ik heb de Fire Wall van XP uit geschakeld.
nog steeds geen verschil.

Martin

Ho Paul,

heb inmiddels de modem gereset en denk dat hier de fout lag.
ik heb eeb tijdje terug een zeeeer kortstondige stroomstoring gehad waardoor waarschijnlijk de modem half gereset is geweest, dit was namelijk ook het geval met de router ( die had ik toen wel gereset, omdat de internet verbinding daardoor erg traag werd) tijdens dezelfde stroomstoring.

opgelost dus

bedank voor de reactie en tot ........................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan