kan geen bijlage versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
IK heb een nieuwe printer een HPdeskjet2632. Als ik een document scan en ik wil hem versturen als email(bijlage ) dan krijg ik dit niet voor elkaar. Ik kan het niet versturen. Weet iemand hier raad mee.?? IK wil er nog wel even bij vermelden dat ik niet in het bezit ben van een mobiel. Normaal heb ik nooit problemen met het versturen van bijlages,maar hier snap ik niks van..Of ligt het aan mij

Ik ben hier een beetje aan het prutsen geweest, het is in ieder geval gelukt, maar het is wel omslachtig. Maar goed, het werkt in ieder geval. Mijn excuses voor het ongemak

Tja.... dan had je dus een dure printer moeten kopen met een adresboek waar de email adressen in staan en die een eigen smtp tool in de printer/scanner heeft en die op een netwerk aangesloten is.... en als je klaar bent dit alles uit handen neemt......
Tja... nu moet je net als velen van ons .... gewoon ff aan het werk.....
En dat begint eigenlijk altijd met RTFM toch maar even eerst....
Sterkte er mee.... :D

Tja..
https://tweakers.net/pricewatch/1098939/hp-deskjet-2632-aio/specificaties/
Volgens de specs kan deze AIO alleen dit en niet emaillen en voor die prijs kan dat imho ook eigenlijk niet:
Overige printerfuncties Kopiëren, Scannen
Ben toch benieuwd... met welk verwachtingspatroon koop je nu zo een printer? Dat de printer dat wel kan?

Het versturen van een email met een bijlage heeft dan normaal toch helemaal niks met een printer te maken.
De printer zet de pdf in een mapje... en die pdf verstuur je toch zoals je altijd met een mail programma gewend ben? De printer weet niet dat je die pdf gaat versturen?

Wellicht kan ik daarmee een beter inzicht krijgen hoe nu zo een probleem ontstaat en daarmee een beter antwoord geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan