Kan geen CD's/DVD's branden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snateraar

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Berichten
19
Vandaag probeerde ik een CD+RW te branden, met zo'n 600 MB aan muziek er op.
Op de CD stonden al andere bestanden, vandaar dat Windows vroeg of ik deze wilde afspelen.
Maar toen ik in Media Player ging branden gaf het programma aan dat er helemaal geen schijf in D:/ bevond.
Het vreemde is dus dat hij weet dat er bestanden op staan maar tegelijkertijd de schijf zich niet in de drive bevindt.:shocked:
Ik heb het ook nog geprobeerd met iTunes en met een DVD+RW, hetzelfde resultaat.
Ook geprobeerd met andere merken CD/DVD's, ook niks.
Enig idee wat er aan de hand is?

(En ja, ik heb een DVD RW drive. Merk:HL-DT-ST DVD+-RW GT10N Computer is een Dell Vostro 1720 laptop. Apparaatbeheer geeft aan dat er geen problemen zijn met het stuurprogramma, trouwens.)


Ik heb al een beetje gegoogeld, geen resultaat.
Heb ook geprobeerd de bestanden alleen lezen te maken of juist niet, werkte ook niet.
HELP
 
Laatst bewerkt:
wel... als er al files staan op die CD/DVD is het maar normaal dat die niet beschreven kan worden. probeer ht dus eens met een nieuwe/lege CD-R of CD-RW
ben je wel zeker dat je brander het branden van **-RW schijfjes wel ondersteunt?
 
Met nieuwe en lege schijfjes geprobeerd en ja, ik heb er een paar weken geleden wél dingen mee gebrand.
 
Met Windows Media Player branden gaat weleens fout.
Heb je niet een andere brand-software zoals Nero?
Als je het daarmee probeer, gaat het vast beter.
 
Laptop werd eind 2009 geleverd.

en zoals ik al zei, ook met iTunes geprobeerd.
 
wel... ik ben zeer tevreden van Ashampoo burning studio 5, ik denk dat die gratis software is ('k ben het niet zeker, 'k heb hem ooit eens gekregen bij me PCmagazine XD)

en iTunes is brol voor CD's te branden.
 
Zeer veel dank, Ashampoo heeft geholpen en nu heb ik een mooi DVD+RW'tje naast me liggen met een hele hoop muziek er op =D
 
^^ Ashampoo: de oplossing voor (bijna) alle brandproblemen ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan