Kan geen distributielijst meer verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Ik werk met Outlook 2007. Na een herinstallatie van de computer kan ik ineens geen distributielijst meer verzenden. Ik krijg steeds de melding: ongeldig geadresseerde, raadpleeg de netwerkbeheerder. De lijsten bestaan al jaren en zijn al jaren gebruikt. Iemand een suggestie hoe dit op te lossen?

Hoe heb je de distributielijst(en) terug geplaatst? Hoe veel adressen staan er in de lijst?

Er staan in de ene lijst 6 personen en in de andere 45. De lijst via importeren teruggeplaatst en deze is nog zoals hij was als ik hem open.

Ja Lex, dat heb ik ook gedaan. Als jij het snapt, snap ik het ook :(

Ik snap het nu even niet nee.:( Zal eens informeren op mijn werk morgen.

Helaas kom ik er niet uit wat het probleem kan zijn. Had nog op mijn werk navraag gedaan, maar ook daar weten ze het niet.

Jammer Lex, ik had mijn hoop op jouw gesteld. Ik moet kijken hoe ik dit kan oplossen, want ik voeler weinig voor al die adressen vrij te geven.

Ik snap dat je de adressen niet vrij wil geven. Heb je al eens een nieuw profiel aangemaakt in Outlook naast je huidige profiel. En dan de distributielijst importeren. Wat ik meestal doe is niet importeren, maar de distibutielijst gewoon openen, als ik deze gemaild krijg, dan voor "Opslaan en sluiten" kiezen. Zo komt de lijst ook in je contacten.

Bij iemand anders die lijst uitgeprobeerd of deze nog werkt?

Heb je ook al geprobeerd een willekeurige nieuwe distributielijst te maken met 2 à 3 adressen en kijken of je met die lijst wel kan verzenden.
Misschien ligt het niet aan de 2 lijsten maar aan het programma (klinkt knullig, ik weet het, maar ik kom op het werk vreemdere dingen tegen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan