Kan geen draadloze routers meer vinden na herinstallatie Windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

XCLUS1V3NL

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Hey mensen,
Ik heb zojuist Windows Vista Home Premium opnieuw geinstalleerd. Daarna heb ik alle drivers via een backup opnieuw geinstalleerd maar nu wil ik verbinding maken met mijn router maar hij kan deze niet vinden.(Ook niet de routers van de buren)
Ik heb geloof ik een Sitecom WL-366.. ik heb al geprobeerd om nieuwe drivers te zoeken en te installeren maar daar is nog niks uit gekomen... dus ik weet niet of iemand mij kan helpen?

THX ^^

Staat je wireless adapter wel aan? Ga 's naar apparaatbeheer (Wintoets + Pause/Break) en kijk of er daar geen gele vraagtekens staan.

Misschien kun je dit proberen.

Kijk eerst of je internet werkt als je de pc rechtstreeks aansluit op het modem.

Als dat werkt dan doe je het volgende.

Haal de kabel nu uit je PC en sluit deze aan op de router (WAN aansluiting=blauw).
Sluit de andere kabel die nu nog hebt in 1 van de 4 poorten van je router en dan naar je PC.

Kijk of je in kan loggen met 192.168.0.1

Als dat zo is dan ga ik er vanuit dat je nu weet wat je moet doen/invullen

Ik ben nog even verder gaan kijken en ik had t probeem ook al ontdekt met het aanzetten van wifi, maar mn fn-toets deed het niet.. Toen kwam ik uit op de site van samsung waar ik al mn driver hebben kunnen downloaden dus ook die van mn draadloos internet en fn-toest dus nu doet alles t weer..

Toch bedankt voor t meedenken :d

Idd, ik had ze gebackupt via een programma maar waarschijnlijk kan die niet alle drivers detecteren ofzo..

Maar toch opgelost.:thumb:
(Zet je vraag ff op opgelost bovenin de blaiwe balk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan