Kan geen driver installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Hallo allemaal,

Een computer spel werkte niet, de maker raadde mij aan om mijn driver te upgraden. Dat lukte niet, dus ik heb de oude driver er af gegooit. Nu krijg ik het niet voor elkaar om een nieuwe te installeren en werkend te krijgen.

ATI radeon HD 6250M
Win 7 64b

Ik heb alle stappen van de website van AMD gevolgt, maar als ik het pakket download dat zelf de juiste driver zoekt en installeert krijg ik de boodschap: Kan niet worden gedownload omdat uw computer incompatibele hardware/software bevat.
Als ik zelf de juiste driver download kan ik hem wel installeren, maar zonder effect. Ik blijf mijn scherm op super lage resolutie hebben enzo, en als ik het ATI control center wil openen staat er dat er geen instellingen geconfigureerd kunnen worden omdat ik geen juiste hardware heb geinstalleerd.
Ook in de hardware manager kan ik mijn grafische kaart niet meer terugvinden, deze stond er nog wel toen ik de oorspronkelijke driver op mijn computer had.

Wat moet ik doen om mijn driver weer terug te krijgen zodat ik weer normaal met mijn computer kan werken?

Daniel

Laatst bewerkt:
Hoi,
je zal moeten aangeven welke pc of laptop (merk/type) je hebt. De kaart die jij aangeeft geeft geen enkele hit.

Sorry sorry, doordat mijn kaart niet meer in de systeem lijst verschijnt kan ik niet meer terugzien wat het was en vergeet ik het steeds, maar het is natuurlijk geen radeon X 6250m maar een radeon HD 6250M en die bestaat gelukkig wel ;)

Ik heb een sony vaio C met extra hoge resolutie beeldscherm en speciale videokaart. Die lijkt ondertussen ook niet meer verkocht te worden...

Kun je die diver niet gewoon via de website van Sony downloaden?

Nee helaas, ik had al een keer gezocht daar en niks gevonden.

Nu is het nog gekker: Mijn sony heeft een speciale web boot modus, dan start ie op in iets wat omschreven word als firefox os. Heel handig als je binnen 5 seconden op internet wil zitten! Ik typ nu vanuit daar, en hier heeft mijn scherm wel gewoon de normale resolutie, terwijl in windows ik dat niet kon instellen zonder grafische kaart!

Daniel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan