Hallo,
Ik had een spel gedownload (Saints row 4 PC). Alleen werkte deze niet (Bleef steeds vastlopen), toen las ik ergens dat je je CCC moest verwijderen.
Toen ben ik (met me 0,0 verstand over pc's) naar configuratiescherm gegaan> programma verwijderen> amd catalyst install manager . Daar heb ik dit verwijderd: AMD APP SDK Runtime, HDMI-Geluidsstuurprogramma,
HydraVision , AMD VISEON Engine Control.. ( Misschien nog wel meer verwijderd)
Opeens veranderde me beeldscherm. Alles is ingezoomd, de letters zien er anders uit. Echt een hele rare resolutie.
Opeens staat er standaard vga grafische adapter, ipv mijn videokaart.
Ik kan nu dus helemaal geen spellen meer spelen.
Weet iemand hoe ik dit weer recht kan zetten?
Mijn setup:
AMD FX-8120 Eight-Core Processor 3,1GHz
Windows 7 64-bit
( Me videokaart is waarschijnlijk een Radeon HD 7450) (Dit weet ik niet zeker omdat ik het via de pc niet kan na controleren, want er staat overal standaard vga grafische adapter)
PS. Ik heb al geprobeerd via de AMD site de drivers te downloaden, helaas veranderd er niks?
Komt dat omdat ik het verkeerde download ???
Ik heb de 6xxx en 7xxx drivers van amd serie beide gedownload, maar er gebeurd niks.
Weet iemand wat ik moet doen? Ik ben er al 2 dagen mee bezig.
Ik had een spel gedownload (Saints row 4 PC). Alleen werkte deze niet (Bleef steeds vastlopen), toen las ik ergens dat je je CCC moest verwijderen.
Toen ben ik (met me 0,0 verstand over pc's) naar configuratiescherm gegaan> programma verwijderen> amd catalyst install manager . Daar heb ik dit verwijderd: AMD APP SDK Runtime, HDMI-Geluidsstuurprogramma,
HydraVision , AMD VISEON Engine Control.. ( Misschien nog wel meer verwijderd)
Opeens veranderde me beeldscherm. Alles is ingezoomd, de letters zien er anders uit. Echt een hele rare resolutie.
Opeens staat er standaard vga grafische adapter, ipv mijn videokaart.
Ik kan nu dus helemaal geen spellen meer spelen.
Weet iemand hoe ik dit weer recht kan zetten?
Mijn setup:
AMD FX-8120 Eight-Core Processor 3,1GHz
Windows 7 64-bit
( Me videokaart is waarschijnlijk een Radeon HD 7450) (Dit weet ik niet zeker omdat ik het via de pc niet kan na controleren, want er staat overal standaard vga grafische adapter)
PS. Ik heb al geprobeerd via de AMD site de drivers te downloaden, helaas veranderd er niks?
Komt dat omdat ik het verkeerde download ???
Ik heb de 6xxx en 7xxx drivers van amd serie beide gedownload, maar er gebeurd niks.
Weet iemand wat ik moet doen? Ik ben er al 2 dagen mee bezig.