Kan geen drivers vinden voor me videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kalejan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2013
Hallo,

Ik had een spel gedownload (Saints row 4 PC). Alleen werkte deze niet (Bleef steeds vastlopen), toen las ik ergens dat je je CCC moest verwijderen.
Toen ben ik (met me 0,0 verstand over pc's) naar configuratiescherm gegaan> programma verwijderen> amd catalyst install manager . Daar heb ik dit verwijderd: AMD APP SDK Runtime, HDMI-Geluidsstuurprogramma,
HydraVision , AMD VISEON Engine Control.. ( Misschien nog wel meer verwijderd)
Opeens veranderde me beeldscherm. Alles is ingezoomd, de letters zien er anders uit. Echt een hele rare resolutie.
Opeens staat er standaard vga grafische adapter, ipv mijn videokaart.
Ik kan nu dus helemaal geen spellen meer spelen.
Weet iemand hoe ik dit weer recht kan zetten?
Mijn setup:
AMD FX-8120 Eight-Core Processor 3,1GHz
Windows 7 64-bit
( Me videokaart is waarschijnlijk een Radeon HD 7450) (Dit weet ik niet zeker omdat ik het via de pc niet kan na controleren, want er staat overal standaard vga grafische adapter)

PS. Ik heb al geprobeerd via de AMD site de drivers te downloaden, helaas veranderd er niks?
Komt dat omdat ik het verkeerde download ???
Ik heb de 6xxx en 7xxx drivers van amd serie beide gedownload, maar er gebeurd niks.

Weet iemand wat ik moet doen? Ik ben er al 2 dagen mee bezig. :(

Voor je drivers up te daten gebruik ik altijd Slimdrivers. Zeer handig programmaatje en je kan nooit de foute drivers installeren. Ojah en als je moest weten welke videokaart, .., enz. je hebt wilt weten kan je Speccy downloaden. Die geeft daar en mooi overzicht in

Slimdrivers download : klik hier

Voor je drivers up te daten gebruik ik altijd Slimdrivers. Zeer handig programmaatje en je kan nooit de foute drivers installeren. Ojah en als je moest weten welke videokaart, .., enz. je hebt wilt weten kan je Speccy downloaden. Die geeft daar en mooi overzicht in

Slimdrivers download : klik hier

Beste dizzyboy97,

De drivers die ik via de amd site had gedownload werkte allemaal niet. Dat programmaatje (Slimdrivers) wat jij mij gaf werkte meteen. Echt super bedankt man! Held!
Trouwens volgens mij had ik via de AMD catalyst install manager nog meer verwijderd, klopt dit? Kan ik dit ook weer ergens downloaden? Gewoon via de amd site?

Gr

Graag gedaan en ben blij dat het (bijna) is opgelost :thumb: Sorry voor je volgende vraag weet ik de oplossing niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan