Kan geen DVD afspelen en geen spel spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnietheman

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2004
hoi,

ik heb een probleempje bij het afspelen van DVD's. Als ik een dvd wil afspelen mbv power dvd krijg ik de volgende foutmelding. De video-uitgangfunctie van uw grafische kaart functioneert niet naar behoren.

Als ik nu in apparaatbeheer kijk zie ik een vraagteken staan bij videocontroller (vga compatibel). Ik heb onlangs wel een nieuwe moederbord in mijn computer gekregen. ipv een jetway P4X5 een asus P4S533 Intel P4 DDR.

Ik kan trouwens ook geen spel spelen omdat ik een foutmelding krijg dat ik een videokaart niet goed genoeg voor dit spel is. Terwijl ik dat probleem eerst niet had.

Wie kan mij helpen

BVD

heb je al geprobeerd de nieuwste drivers voor je videokaart te instaleren?

Hoi Franz,

Mischien een domme vraag, maar is de Asus V9220 magic T FX5200 128 MB agp de videokaart? Ik ben volgens mij de cd van de videokaart kwijtgeraakt tijdens de verhuizing (in ieder geval kan ik em zo snel niet meer vinden) Zoja, kan ik dan de driver voor deze videokaart ergens downloaden zodat ik het probleem kan oplossen?

BVD voor je hulp

Bedankt Franz,

Mag ik nog één keer van je kennis gebruik maken? als ik op de site van nvidia kijk zie ik niet een driver die correspondeert met die videokaart van mij. of is er een universele driver?

is een driver voor xp, ging er van uit dat je xp hebt;)

Ja klopt heb XP, ben de driver nu aan het downloaden. Bedankt voor je hulp Franz. Ik laat wel even weten of het gelukt is.

You're the man Franz, hij doet het. Zowel het spel als de DVD. Mijn zaterdag middag kan niet meer stuk

kee, veel plezier:thumb:

(heb de vraag de status opgelost gegeven;) )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan