kan geen dvd afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

umutterli

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2009
DAg iedereen
Ik heb een probleem.
Als ik op mijn laptop een dvd'rom wil afspelen gebeurt er niks dan staat er iets met de dvd is niet beschikbaar (in het engels) (Toshiba win98)
wie weet wat ik kan doen??
alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Windows 98? Die ondersteunt volgens mij nog geen DVD's...Als er op die laptop Windows 98 staat, zit er waarschijnlijk een CD speler in, een géén DVD speler.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Hallo,

Windows 98? Die ondersteunt volgens mij nog geen DVD's...Als er op die laptop Windows 98 staat, zit er waarschijnlijk een CD speler in, een géén DVD speler.

theblindman.

bedankt
maar als ik winxp instaleer kan ik dan wel dvd's afspelen

bedankt
maar als ik winxp instaleer kan ik dan wel dvd's afspelen

Hallo,

Waarschijnlijk niet, tenzij je ook nog een DVD speler in je laptop stopt, maar dat zou ik persoonlijk niet doen, omdat die dingen meestal duurder zijn dan de waarde van de laptop.

theblindman.

Welk merk en type laptop heb je? Kunenn we meteen aangeven of je wel of niet een dvdspeler hebt.

Ik vermoed nog steeds dat je een cd speler hebt en geen dvd. Dus een dvd afspelen gaat niet lukken. Een ander besturingsysteem gaat daarbij ook niet helpen. Het enige dat helpt is het aansluiten van een dvd speler. Maar of je dat wil en of dat gaat lukken durf ik niet te zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan