kan geen dvd's meer branden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

matt1979

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2001
hallo allemaal,

Ik heb al een aantal jaren Nero om alles mee te branden, maar toen ik 2 weken geleden van mijn vakantie terug kwam, kon ik geen dvd's meer branden! Dit heb ik wel altijd kunnen doen.

Als ik nu een dvd wil branden, dan gaat ie wel branden maar dan blijft ie hangen op 1% en voor de rest kan ik niets meer doen, de tijd zie je nog wel verder gaan, maar meer procenten erbij doet ie niet, en dan moet ik echt met ctrl +alt+delete moet ik eruit.

En dan is mijn lege dvd verziekt.

Kan iemand mij helpen,

Gr Anthony

Wat wel eens wil lukken is,verwijder je DVD brander uit apparaatbeheer en verwijder Nero.
Start opnieuw op en installeer Nero opnieuw,weer opnieuw opstarten.
Als goed is doet alles het dan weer.

waarschijnlijk een hele stomme vraag hoor maar waar kan ik aparaatbeheer vinden....?

Via confugiratie scherm -Systeem- Hardware-Apparaatbeheer-en dan op het betreffen de apparaat klikken en,en rechts klikken, installatie ongedaan maken.
Hierna even opnieuw opstarten.

Misschien moet je met een muziek cd de kop weer een beetje los maken omdat deze 14 dagen stil hebt gestaan, het is altijd het proberen waart.

Laatst bewerkt:
hey Bandit123,

ik heb gedaan wat je hebt gezegd, en nu doet ie het gelukkig weer wel!

Alleen snap ik nu nog niet wat ik moet doen om dit te voorkomen...

maar in ieder geval bedankt voor je moeite en tijd!!

gr Anthony:D

Zoals @humpe aangeeft is een goede tip,maar dan wel even veel wisselen van nummer zodat het mechanisme veel heen en weer moet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan