Kan geen email meer versturen "account geblokkeerd"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is als je geen email kan versturen en de volgende foutmelding daarbij krijgt.

Er is een onbekende fout opgetreden.

Onderwerp 'niet van toepassing'
Serverfout: 451
Reactie van server: 451 Your account has been locked. Please contact your administrator.
Server: 'mail.zeelandnet.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC6A
Protocol: SMTP
Poort: 465
Beveiligd(SSL): Ja

Via mijn telefoon, webmail en een ander laptopje gaat het wel alleen ineens niet meer met mijn reguliere laptop. Gisteravond heb ik er nog 1 verstuurd en nu krijg ik de foutmelding.
Is er iemand die weet wat het kan zijn, hoe het komt en wat ik er aan kan doen?
Als ik op internet zoek dan kom ik alleen maar op Engelstalige pagina's en daar word ik niet veel wijzer van.
 
Soms is vertalen ook niet zo heel lastig:
451 Your account has been locked. Please contact your administrator.

En vertaald:
451 Uw account is vergrendeld. Neem contact op met uw beheerder.

Dus, heb je Zeelandnet al gevraagd?
 
Ja uiteraard maar die geven aan dat mijn account niet is geblokkeerd aangezien ik wel met mijn telefoon, andere laptopje en webmail kan mailen.
 
Als je op deze boodschap googled kom je dit probleem bij velen tegen en in bijna alle gevallen is het een wachtwoord kwestie.
De mogelijke oplossing is om naar het bewuste account te gaan op de server van de provider en daar het wachtwoord van dit e-mail account wijzigen.
De moeite waard om te proberen of dit in uw situatie ook de oplossing is.
 
Dat wachtwoord kan ik niet wijzigen dat moet ik aanvragen bij Zeelandnet. Dat is n.l. het wachtwoord van de hoofdaccount. En het wachtwoord is goed anders zou dit ook niet kunnen:Via mijn telefoon, webmail en een ander laptopje gaat het wel
 
dus je gaat de aangedragen oplossing van srpchulp niet proberen?
 
Ik schreef toch dat ik mijn wachtwoord niet kan veranderen. Dat kun je nu eenmaal niet want dat is het wachtwoord van de hoofdaccount.
En alles van de email account staat goed ingevuld want dat heb ik uiteraard al nagekeken.

En daarbij als het wachtwoord fout zou zijn dan kun je ook geen emails ontvangen.
 
Laatst bewerkt:
bij een fout ww kun je wel mail ontvangen hoor.
En het ww niet veranderen doordat het bij zeelandnet zit, dan zou ik daar snel wegwezen.
Die kunnen dan in jouw account snuffelen.

welk mail programma gebruik jij.
Verwijder dat eens van je computer en installeer het daarna opnieuw.
 
Als je wachtoord fout is kun je geen emails ontvangen want dan vraagt hij om een wachtwoord.
En Windows Live mail kan ik niet verwijderen want dan kan ik het niet meer erop zetten. Dat is n.l. niet meer te krijgen want Microsoft heeft Windwos Essentials weggedaan.
Maar de instellingen va de email account staan goed want die heb ik vergeleken met de andere email account.
 
Ik schreef toch dat ik mijn wachtwoord niet kan veranderen. Dat kun je nu eenmaal niet want dat is het wachtwoord van de hoofdaccount.
En alles van de email account staat goed ingevuld want dat heb ik uiteraard al nagekeken.

En daarbij als het wachtwoord fout zou zijn dan kun je ook geen emails ontvangen.
Raar dat je geen wachtwoord zelf aan kan passen. Ik zou dit al direct als klacht kenbaar maken. Dit zou altijd a la minute moeten kunnen in deze tijd. Zelfs bij XS4ALL kan dit.
 
wachtwoord wijzigen kun jezelf doen volgens het onderstaande wat men bij zeelandnet zelf aangeeft.
Zelfde forum waar deze vraag van jou ook staat en waar een oplossing wordt aangedragen.
Probeer optie 2 van de oplossing omdat optie 1 bij jou niet werkt.

Bedankt voor het stellen van je vraag! We denken graag even met je mee.

Graag adviseren we je in dit geval om eerst je wachtwoord te wijzigen via MijnDELTA. Dit doe je door in te loggen met je account en te kiezen voor 'Zelf regelen' --> 'E-mailadressen beheren'.
Hierna kun je op het slotje achter je hoofd e-mailadres drukken en je wachtwoord wijzigen. Deze is binnen twee uur actief.

Vervolgens kun je weer inloggen op de Webmail omgeving én ZeelandNet Prikbord. Wanneer dit is gelukt, kun je ook weer inloggen op Spotnet.

Lukt dit overigens niet? Stuur dan even een e-mail met je gegevens naar: forumbeheer@zeelandnet.nl.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan