kan geen email ontvangen met windows live via ziggo. smtp fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
hallo.

ik kan geen email meer ontvangen maar wel verzenden.

ik gebruik windows 7 met windows live als email programma.

nu heb ik een acount bij ziggo.

mijn wachtwoord en gebruikersnaam staan goed.
even eens als de inkomende en uitgaande email staan goed.
ikomende email: smtp.ziggo.nl uitgaande email:pop.ziggo.nl
maar iedereen die dan naar mij mailt krijgt zijn email niet verzonden, er is een fout met de smtp instelling.

maar wat?

mij lijkt het dus dat ik een probleem heb met de pop server?

iemand een iedee? heb al gebeld met ziggo, maar word je ook niet wijzer van-_-
 
Mailserverinstellingen Ziggo:

inkomende mail: pop.ziggo.nl
uitgaande mail: smtp.ziggo.nl

Zo te zien staan die bij jou dus verkeerd om.....
Als iemand zijn mail naar jou niet meer verzonden krijgt, zou je mailbox vol kunnen zitten....
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien staan die bij jou dus verkeerd om.....
Als iemand zijn mail naar jou niet meer verzonden krijgt, zou je mailbox vol kunnen zitten....

wat stom van mij, ik had ze eerst goed staan maar t werkte niet. sommige kregen idd de melding dat de mailbox vol zou staan. maar terwijl hij juist helemaal leeg was:rolleyes:

ik heb eens geprobeerd om die smtp en pop om te draaien, maar werkte ook niet. (lijkte me logisch omdat het verkeerde instelling was, maar dacht kan t proberen) ben alleen vergeten die instellingen terug te zetten.

maar vooralsnog..... het werkt nog steeds niet.
als ik kijk welke poort de smtp heeft staat die op 25

ik kan deze bv veranderen..... maar naar welke??? heb hier geen idee van.
 
Inkomende mail: poort 110
Uitgaande: poort 25

Nergens "vinkjes"gezet? (bijv bij "beveiligd wachtwoord etc."). Nergens mogen vinkjes staan (behalve bij "wachtwoord onthouden")
 
Inkomende mail: poort 110
Uitgaande: poort 25

Nergens "vinkjes"gezet? (bijv bij "beveiligd wachtwoord etc."). Nergens mogen vinkjes staan (behalve bij "wachtwoord onthouden")

dit staat ook allemaal juist.

het gekke is, via ziggo.nl >>webmail<< komt dus ook niets binnen.
het gaat hier om een email adres van een goede kennis van mij.

u gebruikt volgens ziggo 4/5 email adressen maar ze geven maar 1tje weer. :rolleyes:

als de email adres,wachtwoord de inkomende en uitgaande email instellingen kloppen kan t toch niet mis gaan???
ik twijfel wat ik over het hoofd zie. maar krijg steeds bij een testmail naar hem het mailtje terug over die smtp fout 550 mailbox = vol.

terwijl deze leeg is:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan