kan geen email versturen via site

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
sorry als dit niet op de goede plaats staat maar ik weet niet waar het dan wel moet .

ik wil via e-mail een afspraak maken ( bij mijn kapper ) maar als ik de lijst invul en wil versturen gaat dit niet en krijg ik volgend wit blad te zien :

"U komt van een niet-toegelaten domein.

Gebruik back knop om fouten te verbeteren."

ligt dit aan mij ? hij heeft nogal mensen gehad die geen afspraak konden maken via internet

graag help

alvast bedankt johnny

Geplaatst door a194645
sorry als dit niet op de goede plaats staat maar ik weet niet waar het dan wel moet .

ik wil via e-mail een afspraak maken ( bij mijn kapper ) maar als ik de lijst invul en wil versturen gaat dit niet en krijg ik volgend wit blad te zien :

"U komt van een niet-toegelaten domein.

Gebruik back knop om fouten te verbeteren."

ligt dit aan mij ? hij heeft nogal mensen gehad die geen afspraak konden maken via internet

graag help

alvast bedankt johnny

Dit lijkt mij geen probleem dat veroorzaakt wordt door jouw, maar door het script wat dat form verwerkt. (form is die lijst die je verstuurd)

Groeten,
Olav

Het is mij gewoon gelukt om (door enkel en alleen maar een emailadres in te vullen) het afsprakenformulier te verzenden. Heb je wel een goed en geldig emailadres ingevuld?

ja, ik zal eens proberen met mijn ander e-mail adres

De fout zit hem volgens mij in de php code in "formmail.php"
Die code kunnen wij niet zien omdat php een server-side taal is.
Dus wil je de kapper helpen, moet je hem zeggen dat hij eens in dat bestand moet kijken, want daar lijkt het fout te gaan. Ik krijg hier ook die foutmelding.

Als het inderdaad aan het domein naam ligt van de email adres, dan moet kapper Ludo zijn foutmelding maar eens aanpassen.
Kan natuurlijk zijn dat hij een controle erop hebt dat er alleen .be adressen worden gebruikt.

Olav

Laatst bewerkt:
oke , ik zal het hem zeggen ( met mijn ander e-mail ging het ook niet )

groetjes
johnny

een van mijn e-mail adressen is eindigd toch op be en dat gaat toch ook niet hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan