Kan geen email verzenden met outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adam Hooiveld

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2007
Hallo,

Ik kan geen email verzenden met outlook 2003.
Kijg de melding:

Bij taak pop.quicknet.nl - Bezig met verzenden is een fout (0x80042109) opgetreden: Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).

Ik heb de instellingen allemaal gecheckt en meerdere keren opnieuw ingevoerd maar blijf de melding krijgen.
Heb virusscan er op en eraf gehad. Andere virusscan geprobeerd etc.

Wie helpt me uit de brand???

Laatst bewerkt:
weet je zeker dat het je uitgaande mail is? toch even goed checken in je instellingenheeft niets met je virusscanner te maken in iedergeval. suc6

ja is uitgaande mail

Ja het is me uitgaande mail.
Heb verder geen firewall draaien.
Ontvangen gaat wel prima maar dat verzenden is aldoor de zelfde melding.
Om moe van te worden!
Instellingen staan zeker weten goed.

Vaag!!!!

tsja dan zit er niets anders op om je provider te bellen. wellicht een storing daar

Provider

Het kan niet iets in mijn modem zijn?
Het vage is dat als ik mijn gegevens invoer bij de outlook van me maat dat het wel werkt.
Dus zal niet bij me provider liggen.
Heb pc zelfs al een keer geformateerd en had de hoop van het probleem af te zijn maar helaas dus.

gr.

die maat van jou zit bij dezelfde provider??
Probeer eens te verzenden via webmail van jouw provider ...gaat dat wel ??
Als het bovenstaande gaat dan zou ik je provider bellen en laat ze het modem dan van afstand testen.

Ja die zit ook bij multikabel.
Via webmail versturen gaat wel dat gebruik ik nu af en toe i.p.v. Outlook.

Laatst bewerkt:
Probeer je mailprogramma te herinstalleren, of zoals je net zei opnieuw te formatteren zonder je instellingen handmatig terug te zetten, anders heeft het weinig zin.

Ik had tot 3x toe het mailprogramma opnieuw erop en eraf gegooid zonder resultaat.
Misschien is het een herkenbaar iets dat ik eerst gewoon alles kon verzenden en toen af en toe wel en af en toe niet. Daarna helemaal niet meer.
Ik via google van alles uitgezocht maar zonder resultaat.
Toen was ik het zat en heb de hele harde schijf leeggemaakt en ben helemaal fris gestart met het idee dat het dan wel helemaal over zou zijn.
Niet dus!

Als ik de melding op google intik staat er helemaal rechtsboven een link:

0x80042109 Fix
www.RegistrySmart.com Detect & Fix 0x80042109 Repair Your PC 100% - Free Download

Zou het met zoiets programma op te lossen zijn misschien.

Ik wacht het nog even af en bel anders multikabel wel weer even.

Bedankt allemaal voor de moeite!

Heb 3x multikabel gebeld 2x zeiden ze dat ik gewoon moest kunnen mailen en toen ik voor de 3e keer aan de telfoon hing gingen ze verder kijken en bleek dat de SMTP server een blokkade had.

Zou in orde gemaakt worden.

Leuk dat ze zeggen dat het 100% niet bij hun ligt maar bij mij.
Ik me in het zweet zoeken en dingen proberen en dan ligt het uiteindelijk dus wel bij hun.

Gegroet,

Adam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan