kan geen emails verwijderen uit O.E.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thetwoofus

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2002
Sinds een paar dagen heb ik een probleem met het verwijderen van emails in O.E. Ik gebruik pop peeper om ze op te halen en een minuut of zo nadat ik ze heb verwijderd komen ze terug!
Pop peeper heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar heeft niet geholpen. In O.E. gebeurt hetzelfde, ook kan niet alle mails binnengehaald worden, krijg steeds een "time out error", heb de wachtijd veranderd tot het maximum maar helpt niet.
De account van mijn provider hetnet (nu kpn) heb ik ook verwijderd en weer ingezet, heeft ook niet geholpen.
Kan het zijn dat het een probleem is met de server van kpn? ik heb ze een berichtje gestuurd, maar wacht nog steeds op een reactie.

Ik hoop dat iemand mij kan adviseren want de lijst met emails wordt steeds langer en uit ervaring weet ik dat het even kan duren alvorens ik een mail terug krijg van de provider.

GA eens naar Extra> Accounts> Email> Dubbelklik op het betreffende account> Geavanceerd>
Staat er een vinkje bij "Een kopie op de server achterlaten" ?
Zo ja, haal die weg.

Bedankt voor je reactie Paul, had alles gecontroleerd en gezien dat er geen vinkje daar bij staat!

Het wordt hoe langer hoe gekker! krijg nu emails gedupliceerd binnen! heb ik misschien een virus? heb wel een virus-scanner en een scan gedaan, geen infecties gevonden.

Nee, is normaal geen virus.
Verwijder je account eens, en maak deze opnieuw aan.
Je mails en adresboek blijven staan hoor.

Als het nog niet werkt, heb ik nog een andere oplossing.

Dat had ik al geprobeerd Paul. Ik denk dat het te maken heeft met de provider, want eerder vandaag heb ik pogingen gedaan om mij bij Hetnet webmail aan te melden wat mij niet was gelukt; enkele minuten geleden wel! Heb ik daar van uit de mails verwijderd, ben benieuwd of ze terugkomen. Sinds 1 november heeft KPN Hetnet overgenomen, werd verteld dat wij daar niets van zouden merken, toch had ik vorige week voor een paar uur geen internetverbinding. Dit vind ik wel frappant want heb al jaren Hetnet en de laatste jaren geen enkel probleem!

Ok, morgen weer proberen dan.

Tot nu toe zijn ze niet teruggekeerd, maar als dat enkel gebeurt wanneer ik ze via webmail verwijderd?????????? ik zoek het morgen verder uit. Bedankt voor de moeite en slaap lekker straks!

Vandaag werkt alles prima, blijkbaar lag het probleem toch bij kpn.
Bedankt Paul voor de genomen moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan