Kan geen Emails verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis Mooij

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2007
Hallo,

Ik heb een zeer dringende vraag, en ik denk dat ik wel in het goede onderwerp zit, want ik zit met het volgende:

Sinds een aantal weken kan ik via mijn Outlook geen emails versturen. Heb er twee accounts in, en ze doen het allebei niet. Het ontvangen gaat wel goed. Totdat ik vorige week op een ander netwerk kwam, waar ik het toevallig wel kon doen.

Ik ben er al tijdje mee bezig om uit te zoeken wat het probleem is, maar toen werd het voor mij duidelijk. De fout moet liggen in de routerinstellingen als ik het goed heb. Want op andere netwerken kan ik wel emailen.

Ik heb een Sitecom Wireless Broadband WL-108 router.

Wie kan mij hiermee helpen?

Groet,
Dennis

Wie is je provider?
Wat voor melding krijg je als je e-mails probeert te versturen?

Dit is de foutmelding die ik krijg:

• Bij taak **@**.nl - Bezig met verzenden is een fout (0x80042109) opgetreden: Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server voor uitgaande e-mail (SMTP). Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
en

• Bij taak **@**.nl - Bezig met verzenden is een fout (0x800CCC0D) opgetreden: Kan de e-mailserver niet vinden. Controleer de servergegevens in de accounteigenschappen.

Verder zit ik bij HetNet van KPN.

Wat is de extentie van het adres? Is dat anders dan die van je provider?

Ik bedoel hetgene na het apenstaartje.

Ja, dat is anders omdat ik email adressen van website's heb, en niet van de provider..
En op een ander netwerk zijn er geen problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan