Kan geen ENKELE NERO Installeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donnie Kabab

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Berichten
10
Hallo mensen,

Ik heb een probleem, in het verleden gebruikte ik altijd nero op de Laptop met vista, maar doordat ik alles opnieuw heb geinstalleerd was dus alles weg. Ik heb toen Nero 6.0 geinstalleerd, maar die deed het niet op vista.

Heb die gedeïnstalleerd, nu wil ik een nieuwer versie van Nero installeren die wel compatibel is met vista, maar het probleem is nu dat geen enkele versie wil installeren het duurt allemaal zo ontzettend lang dat voorbereiden van de installatie en het installeren zelf dat hij naar een paar uur gewoon nog steeds op hetzelfde punt staat.

Ik heb de zogenaamde cleaningtools van nero gedownload, maar kan niks meer vinden en er staat verder niks meer van nero op. Wat is nu het probleem?

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Zelf dacht ik aan de registerbestanden of iets dergelijks, maar dat laat ik maar aan jullie over. Ik hoop echt dat jullie met kunnen helpen, want Nero heb ik echt nodig, want ik vind het een super fijn programma!

Alvast bedankt,

Thijs
 
Hey Donnie,

Heb hetzelfde probleem als jij hebt denk ik.
Ook bij mij duurt het ontzettend lang...
Als ik in windows taakbeheer kijk tijdens de installatie zie ik dat het proces msiexec.exe ontzettend veel cpu vraagt. Hierdoor word mijn systeem traag en draait de cpu op 100%.
Ook ik heb dit probleem tot op heden nog niet kunnen verhelpen.
Samen op zoek naar de oplossing dan maar?

Groeten van Jeroen
 
Oké,

Ja dat is goed zodra ik iets weet zal ik het hier posten!

En hopen dat iemand anders ons nog kan helpen!

Gr,

Donnie
 
Ga het proberen, maar ben bang dat t niet helpt.
Heb pas een schone windows install gedaan...

Groeten

Edit:
Het heeft geen effect...
Tijdens de installatie draait het proces msiexec.exe 3x en hij vraagt bijna 100% van mijn cpu.
Weet jij een oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan