Kan geen enkele site meer openen waarschijnlijk door Norton, wel nog msn!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicollemul

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2006
Hallo mensen,
Wanneer ik internet opstart komt er te staan dat de "Server de pagina niet kan vinden". Google/ startpagina, alles! Ik kan wel op msn.
Wanneer ik Norton uitschakel kan ik wel alles openen. Maar dit moete toch niet de bedoeling zijn denk ik?
Zeer vervelend.
Is er iemand die me kan helpen?,, let wel,,, ik ben een leek:( ! Dus je bent een topper als het je lukt!:thumb: )

Groetjes Nicolle,,,,:p

Wat heb je van Norton? Alleen de visrusscanner? Ik neem aan ook de firewall en daar zal het probleem waarschijnlijk inzitten.
Laat even weten wat je hebt!

hoi,, Bedankt voor je reactie,,
Tja,,, Ik heb een legale versie van Norton internet security 2005. Maar waar zie ik of daar ook fire wall in zit? Ja ja, sorry je hebt hier met een blonde te maken,, :rolleyes:
Nicolle

Ik ga het toch proberen alhoewel ik Norton niet meer heb. Ik ga het uit mijn hoofd doen.
Je hebt Norton Internet security en dus valt daar ook de Firewall onder.
Als het goed is heb je rechtsonderin je taakbalk ( naast het klokje) een aardbolletje staan.
Daar dubbelklik je op en dan vervolgens doe je dit;

* Klik op Persoonlijke Firewall
* Klik op Configureren
* Klik op het tabblad Programma’s
* Bij Handmatig programmabeheer zie je een tabel staan. Scroll naar beneden, naar Internet Explorer.
Daarachter kan je ingeven wat het programma mag door middel van bijvoorbeeld "alles toestaan"
Internet Explorer moet op " Alles toestaan" staan.

Succes!

Waauw,, kijk Hier heb ik nu iets aan! Werkt weer prima!
Bedankt! :thumb:
Knap van jouw dat ik dat snapte! :D (bah bah :o wat kraak ik mezelf weer af)
Groetjes Nicolle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan