Kan geen exe bestanden meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bodeltje

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2001
Berichten
310
Hallo, alle programma's etc. die op exe eindigen kan ik niet meer openen. Hij geeft fout: er is voor deze bewerking gen programma aan het opgegeven bestand gekoppld. Maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het configuratiescherm. Als we dit doen, dus exe koppelen aan toepassing houd hij dit niet vast. Net 6 virussen verwijderd in 37 files.
Weet iemand hoe we de exe weer kunnen openen ???????
 
Een heel simpele zou kunnen zijn : gauw naar de veilige modus gaan en hopen dat je kunt herstellen naar........ (?) in ieder geval van voor de besmetting.
 
Je zou het met ExeFix kunnen proberen.
Wijzig de extensie even in reg
Anders kan ik het niet uploaden.
 

Bijlagen

  • Exefix.txt
    9,6 KB · Weergaven: 83
Dank je wel voor de reactie, maar snap het niet helemaal. Moet ik iets in reg veranderen en wat moet ik met die bijlage doen ??:confused:
 
Helpmij accepteert geen register bestand.
Dus heb ik van reg even txt gemaakt.
Je moet dus txt veranderen in reg
Vervolgens rechtsklik je er op en je krijgt iets over toevoegen aan het register. Jij antwoord ja. Kan ook zijn dat het met gewoon klikken zo gaat.
 
Ook dit wil hij niet openen, krijg dezelfde melding ???????
 
Dan kun je werkelijk niets openen.
Als het goed is kun je nog wel surfen.
Ga eens naar Bitdefender en laat je pc nogmaals scannen. Misschien is er nog iets achtergebleven.

Is dit niet zo dan doe je wat Pasja zei: Ga de veilige modus in.
Je krijgt een regel te zien: teruggaan naar goedwerkende configuratie of zoiets. Probeer dat.
Ik vraag me af of systeemherstel via veilige modus wel werkt maar dat kun je ook proberen.

Anders heb je de bijlage nog als remedie:
Let er op dat je goed de aanwijzigingen volgt.
NIET de eerste mogelijkheid tot herstel volgen want dan kom je bij de prompt uit.
Lees ook Windows vragen goed.
 

Bijlagen

  • Windows herstellen (NIET via herstelconsole) 2e versie .txt
    1,3 KB · Weergaven: 54
Heb de windows cd er maar ingedaan en opnieuw geinstalleerd, tenminste reparatie/herstel.
Hij is nog niet helemaal goed, maar ga morgen verder. Je hoort het nog, thanks
 
Er blijven virussen en trajans binnen komen. Norton 2005 wil hij niet installeren en 2002 wel ??? Kan nu wel weer exe bestanden openen, maar er zit iets nog niet helemaal goed. Heb nu maar een hijack log geplaatst op het betreffende forum.
 
Wacht dan die site maar af.
Heb je systeemherstel inmiddels wel uitgeschakeld?
Daardoor komen ze n.l. terug.
 
Vergeet niet het na afloop weer terug te draaien.
Anders krijg je een vervelende verrassing.
Succes bij ASO!
 
Bodeltjes, ben je van de problemen af na je bezoek aan Aso?
 
Nou...ja maar niet op de manier die je denkt. We hebben een nieuwe computer gekocht !
Ook een manier hè, nee zonder dollen, toen we eenmaal goed gingen nadenken wisten we dat: geheugen uitbreiding nodig was, grotere of 2e harde schijf, de DVD haperde soms en de PC was bijna 5 jaar oud.
Dit was dus de beste oplossing. Leuk dat je het nog even vraagt en sorry dat ik er zelf niet aan gedacht hebt om het hier even neer te zetten :eek:
 
Laatst bewerkt:
't Is een oplossing :D
Kun je een server maken of een download pc.

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan