Kan geen Exe-Bestanden uitvoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrikwiersma

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
35
Hallo allemaal,

Ik ben een beetje dom geweest want ik heb het standaard uitvoer programma verandert van de exe bestanden. Ik had een exe bestand die een paar filmpjes dus ik probeerde het met vlc player te openen omdat er geen beeld was met wmp. Maar ik lette niet goed op toen heb ik het vinkje van "Dit type bestand altijd met dit programma openen" niet weggedaan. Dus nu worden alle exe-bestanden met vlc geopend en dat is niet handig. Ik kan nu helemaal geen programmas meer openen. Hoe kan ik dit terugdraaien of het juiste uitvoer programma kiezen? Ik heb Windows 7 en alle oplossingen die ik heb gezien op internet waren voor Windows XP.

Alvast bedankt.
 
linksonderin start knopje .... daarna standaard programma's

Ok, dat zie ik en wat moet ik dan doen om exe bestanden weer te kunnen openen?
exe.jpg
 
hm zie exe er ook niet tussen zitten misschien beter even sys herstel te doen
 
hm zie exe er ook niet tussen zitten misschien beter even sys herstel te doen

En hoe zorg ik daar voor? Ben zo ervaren hiermee... Sorry :confused:

Edit. Systeem Herstel is een exe dus dat kan niet. En ik heb ook nog geen herstel punt gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Het is vast een heel eenvoudige oplossing maar ik weet het niet. Ik kan nu ook helemaal niks doen, alleen internetten. Geen programma's uitvoeren. Iemand? Help...:(
 
start-alle programma's - bureau accessiores - systeemwerkset - en daar staat ti tussen
 
Dit duurt te lang. Bedankt voor het proberen om mij te helpen.
Instaleer Windows wel opnieuw.
 
Bedankt voor je post maar dat is voor Windows Xp en ik heb Windows 7. Ik heb het alsnog geprobeerd maar het lukte niet. En nu heb ik Windows opnieuw geinstaleerd, dus alles is weer OK :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan