• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kan geen exel bestand in een exel bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

spardaspeed

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Ik krijg steeds een foutmelding bij het openen van een Excel document dat in een ander Excel document staat. ik werk met Office 2003 (SP3) op Windows XP (SP3)
Ik krijg een Excel bestand gestuurd via mail met al een paar Excel bestanden er in, ik kan ze dan nog gewoon openen en aanpassen.
Een tijd later wil ik het excel bestand weer aanpassen wat in het Excel bestand staat en dan krijg ik dus deze fout melding.

Weet iemand er een oplossing voor?

fout melding:
---------------------------
Microsoft Visual Basic
Error accessing file. Network connection may have been lost.
OK Help

Alvast bedankt, SpardaSpeed

Beste spardaspeed ;)

Ben je zeker dat het een XLS bestand is, dit kan je openen in EXCEL 2003.
Als het een XLSX is dit kan je enkel openen met EXCEL 2007.

Groetjes Danny. :thumb:

ja het is zeker een XLS bestand.

en als het een XLSX was geweest hadden we hem nog steeds kunnen openen want er is een converter update voor van Microsoft.

dat is het m net, ik weet ook niet waarom of waar hij een connectie zou moet leggen.
het zijn completen bestanden die geïmporteerd zijn in een excel sheet.
en die bestanden die geïmporteerd zijn staan lokaal op de C: schijf.

En als ze daar verwijderd zijn, moet er een foutmelding komen. Verbreek dus de koppeling met het bestand op de C-schijf (wat overigens het eenvoudigst is meteen te doen als je het bestand voor de eerste keer opent (omdat het geen update-bestand is)).

het bestand is niet gekoppeld, ik heb geprobeerd er een nieuwe file in te hangen en dan het bestand verwijderd, toen kon ik het bestand nog steeds openen.
wij importeren een bestand op deze manier:
Excel%20import.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan