Kan geen ext.harde schijf aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hennepen

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2001
Goede middag allemaal,

Hier ben ik weer eens. Net thuis van twee maanden weggeweest en meteen een probleem.

Ik wil een externe harde schijf usb2 aansluiten op mijn notebook op de usb2, maar ik krijg de mededeling dat een nieuw usb apparaat niet wordt herkend en dat het usb apparaat niet goed werkt, het is onbekend welk apparaat.
Dan haal ik hem maar weer eruit en sluit een andere harde schijf aan. Het zelfde probleem.
Dan maar weer eruit, het notebook uitschakelen, de schijf aansluiten en opstarten maar weer. Maar ook dan dezelfde foutmelding.
Ook mijn printer wordt niet herkend. Bij allen dezelfde foutmelding.

Wie heeft er een oplossing voor mij. HEEEEEEL
GRAAG! en vast bedankt

Groetjes Hennepen

Staan de USB poorten in de bios op enable?

Staat er iets bij apparaatbeheer?

Hoi winnie de pooh

Helaas kan ik je dat niet vertellen Winnie, maar kan dat zomaar veranderen daar ik nooit in de bios kom?
Bij apparaat beheer staat onder usb controllers 3 x onder elkaar: onbekend apparaat dan 3x sis 7000 pci naar usb open host-controller, dan 1x pci naar usb enhanced host-controller
en als laatste 4x usb hoofdhub
Daagt het je al? Mijn hemel!
Ik heb maar twee usb aansluitingen achter op mijn notebook.

Sterkte en vast bedankt
Groet

hij doet het weer

Hoi Winnie,

Hij doet het weer. Ik heb in de bios gekeken, maar daar stond hij enable, dus de bios weer verlaten. Toch doet hij het nu, maar ik hoop straks ook nog.

Bedankt vast en ik wacht nog even met de status opgelost.

Groet Hennepen

Hmm ja dat bij apparaatbeheer de usb controllers als onbekend apparaat staat aangegeven is niet goed.

Maar als die het nu doet dan is dat mooi natuurlijk. Even afwachten dan maar. Laat nog maar even weten als er nog problemen zijn.

Je zou ook even de drivers van je moederbord kunnen updaten. Als je de CD-Rom ervan hebt teminste.

suc6:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan