Kan geen filmpjes kijken door Adobe flash Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan11

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Hallo

Sinds kort als ik op youtube zit, geef hij de melding. Je hebt Adobe Flash player nodig om dit te bekijken. Klik hier om hem te downloaden/bijwerken.

Alleen ik heb Adobe al. De nieuwste versie. Maar ik heb toch nog maar voor de zekerheid op die link geklikt en hem gedownload. En dit wel 3x Maar hij blijf die melding geven. Weet iemand een oplossing

U kunt proberen het probleem op te lossen middels de volgende stappen:
Verwijder als eerste de adobe flash player via start-> Configuratiescherm-> Programma's en onderdelen.
Na het verwijderen van de flash player kunt u de Internet Explorer herstellen naar standaard waarden. Om Internet Explorer naar de standaard waarden te herstellen, kunt u de volgende Fixit van Microsoft uitvoeren: http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

Na het voltooien van de Fixit kunt u de browser opnieuw starten en de flash player opnieuw installeren.

Hallo. Bedankt voor je reactie. Ik kan nu weer filmpjes kijken. Alleen ik heb het via Internet opties > geavanceerd > Opnieuw instellen Eigenlijk hetzelfde alleen zonder Fixit. Ik heb nog wel het probleem dat Internet Explorer verschikkelijk sloom is en elke keer zegt ( reageert niet ). Heb je daar toevallig ook een oplossing voor. Google chrome is wel goed overigens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan