Kan geen filmpjes meer downloaden met realplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankfaber

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Berichten
31
Ik heb een probleem met mijn virusscanner van AVG (de betaalde versie met firewall) ik heb kortgeleden mijn abonnement op AVG verlengd en heb er meteen ook de firewall bij geïnstalleerd. Vrij kort daarna probeerde ik met real player en daarna ook met een free youtube downloader een filmpje van youtube te downloaden en dat ging ineens niet meer en ik vrees dat AVG hier debet aan is. Waarschijnlijk moet ik in de instellingen van AVG iets uitvinken maar wat? O ja, mijn besturingssysteem is Windows 7. Mijn AVG is trouwens Nederlandstalig.

Voordat er iemand gaat piepen dat het illegaal is om filmpjes te downloaden; er zijn natuurlijk ook filmpjes die legaal te downloaden zijn.

Weet iemand een bevredigende oplossing voor dit probleem?
 
Die oplossing werkt slechts voor enkele filmpjes. Ik heb het probleem op een hele andere manier opgelost; ik heb AVG verwijderd en een andere virusscanner geïnstalleerd. Probleem opgelost!
 
Jammer van de betaling, Avast Free is bijv een prima alternatief... heb je die soms nu...?
 
Inderdaad heb ik nu Avast; de gratis versie. Nadeel van deze virusscanner is dat je je moet registreren en dat die registratie een jaar geldig is. Het is een beetje onduidelijk als dat jaar om is of ik dan niet meer blijvend gebruik kan maken van de gratis versie of dat ik dan ineens moet betalen. Een ander nadeel van Avast is dat je iedere keer pop-ups van ze krijgt met aanbiedingen. Verder werkt Avast goed; ik ben dankzij Avast al verlost van een trojaans paard.
 
avast kun je na een jaar inderdaad weer gebruiken na de registratie en dat gaat zo elk jaar zijn .....verder wat die pop ups betreft dat stoort niet echt, dat moet je er maar bij nemen ;) en je hebt een zeer goede keuze gemaakt da je avast gebruikt want Avg is belange zo goed niet hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan