Kan geen films kijken via mijn pc naar de tv?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krypper

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Ik heb met een Video Out kabel mijn pc op de tv aangesloten omdat ik films op de tv wou kijken, maar nu zit ik met een probleempje...

Het beeld word goed weergegeven op de tv, maar zodra ik een film start blijft film scherm zwart op de tv terwijl de film gewoon op de pc draait :S

Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Ik heb een GeForce Ti4200 kaart.

PS. Ik las al een soorgelijke vraag hierover maar dit gaat over een ander probleem, namelijk om alleen het film beeld en niet over al het beeld.

Alvast bedankt!

Kun je primaire beeld en secundaire beeld ergens (in je drivers bijv. ) omdraaien?

Ik zal het vrijdag eens proberen, dan ben ik namelijk pas weer bij mijn eigen computer.

Thnx in ieder geval!

de film opent altyd in het primaire beeldscherm
open de film maar maximaliseer hem nog niet,sleep dan de player naar links of rechts totdat hy op het tv scherm te zien is. dan maximaliseren

Geplaatst door firebird
de film opent altyd in het primaire beeldscherm
open de film maar maximaliseer hem nog niet,sleep dan de player naar links of rechts totdat hy op het tv scherm te zien is. dan maximaliseren

Dit heb ik al geprobeert, maar ook al is hij niet gemaximaliseerd dan blijft het schermpje zwart :confused:

gebruik je Divx-player toevallig, die doet dat by my ook
gebruik eens een andere player bv. windvd

Geplaatst door firebird
gebruik je Divx-player toevallig, die doet dat by my ook
gebruik eens een andere player bv. windvd

Ik heb al drie verschillende programma's geprobeert, media player, bsplayer, en die divx-player...

Ja dit heb ik geprobeert en ik krijg ook beeld op mijn tv, maar de film wordt dan zwart wit weer gegevenop de tv, heel windows trouwens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan