Kan geen foto's openenen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Eflux
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
L.S.,
Sinds geruime tijd kan ik van sites geen foto's meer openen. Klik ik op het kleine witte vierkantje met een rood kruisje erin dan... gebeurd er niets :( Het pop-ups gebeuren is niet geblokkeerd. Dit is erg vervelend wanneer je foto's van huizen of appartementen wil bekijken.
Wat zie ik over het hoofd?
Alvast bedankt voor de moeite.
Eflux

Kijk hier maar even naar in Outlook Express

Bijlagen

• ScreenShot008.jpg
    ScreenShot008.jpg
    18,3 KB · Weergaven: 40
Hoi Marcel,
Bedankt voor de snelle reactie jouw voorstel heb ik reeds eerder toegepast doch helaas:confused:
M. vr. gr.
Eflux

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
En als je de staandaard instellingen onder "internetopties" hersteld,even de Pc opnieuw opstarten!

De frustratie neemt toe;) Op de laptop van mijn zoon lukt het wel. Op mijn pc niet.
Wat heb ik nog gedaan. IE7 verwijderd een Google gestrip. In de beveiligingExploren heb ik de pop-up blokkering uitgeschakeld. Het resultaat is steeds hetzelfde. Bij gewone foto's gaat het wel maar daar je geconfronteerd wordt dat je een afbeelding moet openen door op een wit vakje met een rood kruisje moet klikken... dan lukt het niet meer :evil:
Ik geef het voor vanavond op:(
Marcel bedankt en tot werkens.
Greetz,
Eflux

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan geen ....

De frustratie neemt toe;) Op de laptop van mijn zoon lukt het wel. Op mijn pc niet.
Wat heb ik nog gedaan. IE7 verwijderd een Google gestrip. In de beveiligingExploren heb ik de pop-up blokkering uitgeschakeld. Het resultaat is steeds hetzelfde. Bij gewone foto's gaat het wel maar daar je geconfronteerd wordt dat je een afbeelding moet openen door op een wit vakje met een rood kruisje moet klikken... dan lukt het niet meer :evil:
Ik geef het voor vanavond op:(
Marcel bedankt en tot werkens.
Greetz,
Eflux

Het probleem is inmiddels opgelost. Ik ben overgestap op Firefox en.... alles loopt gesmeerd.
Groetjes,
Eflux:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan