kan geen gesprek starten met contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkuipers8

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Hallo,

Ik heb onlangs MSN live opnieuw moeten installeren, omdat er een nieuwere versie was....oude houden kon niet want dan kon ik niet inloggen, bleef maar zeggen dat ik nieuwe moest installeren.

Heb ik dus gedaan, en sindsdien kan ik geen gesprekken meer voeren met m'n MSN contactpersonen, ze zijn gewoon online/afwezig, maar krijg steeds de volgende melding:

" het is niet mogelijk een gesprek te starten met ........probeer het opnieuw"

ik snap er niks van, het al een aantal keer weer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, ook oudere versies, maar moet dan weer de nieuwere installeren voordat ik kan inloggen..

Ik hoop dat iemand een oplossing voor me weet.

vr gr. Mark

2 tips heb ik voor je:
1. Kijk of het Windows Installer Cleanup programma je nog wat verder helpen kan.
2. Kijk of de volgende commando's, per stuk uitgevoerd via het Start -> Uitvoeren vakje, je probleem wellicht oplossen. Ze moeten allemaal een positieve terugmelding geven. NB: Initpki.dll registreren kost ong. 3 minuten, dus houd daar rekening mee.

regsvr32.exe softpub.dll
regsvr32.exe Wintrust.dll
regsvr32.exe Initpki.dll
regsvr32.exe Dssenh.dll
regsvr32.exe Rsaenh.dll
regsvr32.exe Gpkcsp.dll
regsvr32.exe Sccbase.dll
regsvr32.exe Slbcsp.dll
regsvr32.exe Mssip32.dll
regsvr32.exe Cryptdlg.dll

Succes,

Tijs.

helaas lukt niet

Heb in het hulpprogramma gesnuffeld maar kan niets vinden wat het probleem oplost....ook de commando's lijken geen effect te hebben, ze gaven wel allemaal een positieve terugmelding.

Ik ken niemand die dit probleem heeft gehad of er een oplossing voor weet, misschien heb je nog wat suggesties?

vr. gr. Mark

iemand nog suggesties??

Het probleem is nog steeds niet opgelost...ik hoop dat iemand nog een suggestie heeft.

vr. gr. Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan