kan geen goeie firmware vinden voor r4I kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

problemer

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2012
ik heb een r4i kaart gekocht en wou mijn r4i kaart formatteeren maar ik was vergeten mijn firmware te copieren nu ben ik al dagen op zoek naar een firmware die werkt op mijn R4i kaart maar nog steeds geen succes.

Op mijn r4i kaart staat ook een site maar die firmware werkte ook niet want als ik hem op mijn R4i kaart doe staat er alleen maar loading als ik de R4i kaart opstart

de site is*knip*mijn R4i kaart ziet er precies als die op de site alleen een andere kleur

Kan iemand mij helpen

alvast bedankt

Mod edit: r4 kaartjes zijn nog steeds niet legaal. Vandaar link verwijderd.

Laatst bewerkt door een moderator:
zoek eerst eens een sd formateerder en formateer hem naar sd formaat (helpt ook al) het probleem ligt aan hun server dus ga naar de winkel waar je hem bestelt hebt en anders moet je mailen.. maar het probleem zit hem ook in dat alle r4's nep zijn r4 bestaat al lang niet meer volgens mij alles is namaak vandaar dat ik twee kaarten thuis heb een kappote r4i en me beste aankoop een acekard.

ik heb mijn sd kaart al geformatteerd en ik heb het in marokko gekocht bij een speciale plaats waar ze allemaal electronische dingen verkopen.

maar ken je geen firmware voor mijn kaart

ik heb wel een andere firmware gevonden maar als ik een spel opstarten bleef er loading staan

als je iets weet alsjeblieft zeg het.

alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
;p het zij allemaal volgens mij valsen maar dat wil niet zeggen dat ze niet werken ;p
het loading probleem weet ik wel:
https://www.sdcard.org/downloads/formatter_3/
probeer hem met dit eerst te formateren speciaal voor die kaart.
als je klaar bent zet je je fimeware er op en kijk je of hij het doet zo niet moet je hier je dsi fimeware even zeggen.

ik heb mijn sd kaart geformatteerd met die software.

en ik had een firmware die werkte maar als ik een spel starten er loading op bleef staan en nu nog steeds zo is

als je nog iets weet zeg het weet je niks toch bedankt

(beetje late reactie , maar goed :) )

Misschien even Spotnet downloaden , daar kan je firmware zo vanaf halen... Gewoon alles wat je van Spotnet download ( qua firmware ) op die SD kaart zetten en als het goed is kan je dan gewoon spelletjes spelen op je R4i. Ik had zelf ook het probleem ( had de zelfde kaart ) , ben overgestapt op 3DS en geen R4 kaart meer gekocht. 9 van de 10 keer dat je een spel download is ie beveiligd en kan het spel crashen. Ik ga gewoon de spelen kopen :P

@gamefreak23
dat heb je goed gezien dat van die late reactie, vandaar dat er een slotje op gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan