Kan geen Hyperlinks aanklikken in mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twelfje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2004
Hallo, ik heb een vraag ik heb een probleem met hyperlinks en snelkoppelingen van websites op mijn bureaublad.
1. Als ik een mail krijg waar een hyperlink in verwerkt is en ik die aanklik gebeurt er niets.....hij verkleurt ook niet als je hem aanklikt. Ik moet daarna de hyperlink kopieëren en dan in Internet Explorer plakken. Kan iemand mij vertellen hoe dat komt...

2. Als ik een snelkoppeling van een website op mijn bureaublad zet kan deze niet geopend worden omdat ik iets moet veranderen in de mapopties........ik heb alles gecontroleerd en alles staat goed, maar toch lukt het niet.

Wellicht heeft eea met elkaar te maken

Wie help mij verder...............:rolleyes: :confused:

Rechtsklik op het icoon van internet explorer, kies voor eigenschappen van internet, ga naar tabblad geavanceerd, klik op standaardwaarden herstellen, ga naar tabblad programma's, klik op webinstellingen herstellen, klik op ja, klik op ok, klik op toepassen en oke.

Dan zou het weer moeten werken. :)

Bedankt

Bedankt voor je hulp ik heb al dagenlang gezocht naar een oplossing..en die blijkt dan vrij simpel te zijn...maar je moet het maar net weten...............nogmaals bedankt:D :p :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan