Kan geen illustraties invoegen i/d Office Words XP 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gisyke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2005
Hallo allemaal,:D

Ik zit namelijk met een probleempje met mijn tekstverwerker Words 2003. Als ik invoegen illustraties kies bij het menu invoegen, afbeelding, illustraties komen er allemaal lege vakjes tevoorschijn als ik in alle collecties zoek(rechts bij de illustraties) en ik kan ook geen clips meer toevoegen. Ik frijg de foutmelding:
Mediagalerie kan de bewerking niet voltooien
Interface is niet geregistreerd
Foutcode: 0x80040155

Ik heb wel de updates toegepast van office 2003 service Pack 1. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?! Die updates kan ik wel niet meer verwijderen. Een week geleden had ik dat probleem nog niet!!

Als jullie mij een tip zouden kunnen geven hoe ik dat eventueel zou kunnen oplossen zou ik jullie zeeer dankbaar zijn!!

Vriendelijke groetjes vanwege Gisy!! :D

Hai Gisy, :D

Probeer eerst even:
Start Run (Uitvoeren) en kopieer deze regel erin:
regsvr32 “C:\WINDOWS\system32\ole32.dll” en druk op Enter! (Let op geen spaties tussen de aanhallingstekens!

Je krijgt een bevestiging dat de DLL succesvol geregistreerd is!

Herstart de pc is het weg?

Nee?:
Geplaatst door Gisyke
Die updates kan ik wel niet meer verwijderen. Een week geleden had ik dat probleem nog niet!!
In dat geval kun je ook gewoon systeemherstel uitvoeren naar een Datum (herstelpunt) waarvan je weet dat je pc het nog goed deed! (Via Help kun je in XP systeemherstel bereiken)

Succes! :thumb:

Hallo menskes,

Ja ik weet het!! Maar ik ben ook zo'n PC beveiligingsfreak en ik maak mijn PC zeer veel schoon van virussen, ad & Syware enz..... en ik had mijn PC juist helemaal opgekuisd en dus ook mijn systeemherstellen verwijderd
zodat erdaar ook wel vuiligheid in achter blijft he!!:(
En na die grote schoonmaak heb ik dan mijn Office 2003 professionel editie upgedate!! En ja ik weet het maar daar kan ik nu ook geen oplossing bij vinden bij een systeemherstel!!
En zelf heb ik momenteel er anders ook nog geen oplossing voor gevonden!!:confused:

Vriendelijke groetjes vanwege Gisyke!!:D

Ai..dan word het lastig...

Hoe dan ook er is een DLL kapot bij je dus dat is een lastig probleem.

Probeer eens Analyse en Herstel uit het Help menu om Word te repareren..

Succes! :thumb:

Maar een dom mens dat ik ben!!!!

Hallo Joost,:D

Maar een dom mens dat ik toch ben!! Je had daar die link gegeven dat ik moest intikken bij uitvoeren é!!
Ewel dat werkte niet, maar het komt nu uit hoe dat komt dat dat niet werkte!! Ik had natuurlijk altijd steeds dezelfde tikfout gemaakt zonder het natuurlijk te merken!! En ik heb vanmorgen nu eens die link gekopieerd en geplakt bij uitvoeren!! EN BINGO HET IS GELUKT!!!!!!! Sorry dat ik mij zo vergist heb hoor!!
Maar je bent een schat!!!:o
Het probleem is dus opgelost!!
Hartelijk dank voor de goede service en snelle reacties!!

Nog vele lieve dankbare groetjes vanwege Gisyke!!!:love:

Hai Gisyke, :love:

Ah..je had er overheen gelezen...geeft niet hoor!

Blij dat ik jou heb kunnen helpen...

See Yah! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan