Kan geen keuze maken. HP of Canon

Status
Niet open voor verdere reacties.
De HP heeft een drie-kleuren inktcartridge, vreselijk als er maar een kleur op is en je toch je cardridge moet vervangen.

De link naar de canon werkt niet, maar die heeft losse inkttankjes en dat vind ik een zeer groot voordeel.

Die HP heeft ondersteuning voor een digitaole camera. Als je deze hebt, dan is dat altijd mooi meegenomen. Anders zou ik niet weten wat je er aan hebt.

Voor de rest moet je kijken hoe duur de inktpatronen van beide modellen kost. HP zal wel duurder zijn denk ik.

Ik heb zo'n idee dat ze beide een even goede printkwaliteit te bieden hebben.

Ik heb zelf een HP Deskjet 5550 en deze print even scherp.
(http://www.hp-expo.com/nl/dut/products/inkjet/c6487c.html)

De link naar de canon werkt niet, maar die heeft losse inkttankjes en dat vind ik een zeer groot voordeel.
Dat leek mij ook wel een groot voordeel.

Die HP heeft ondersteuning voor een digitaole camera. Als je deze hebt, dan is dat altijd mooi meegenomen. Anders zou ik niet weten wat je er aan hebt.
Een digitale camera heb ik wel, maar de foto's haal ik nu gewoon naar mijn computer met een bijgeleverd programma, en dat werkt goed. Dus dat vind ik geen must. Wat betreft de inktpatronen die van Canon zijn goedkoper.

nog een mooie:
Ik heb hier 4 HP's (660, 690, 610 en 420) en drie canons (een BJC-7000 en twee modernere). En de vier HP's doen het allevier vlekkeloos, op ééntje die wat hulp nodig heeft bij het papier pakken. De Canons zijn alledrie defect. Vriendin van me heeft ook een Canon, ook defect, mijn oom heeft een Canon, ook defect (terwijl z'n HP500 het nog prima doet).
Canon is wèl goedkoper in de inkt...
Ik ben altijd een Lexmark-liefhebber geweest, maar de inkt werd me véél te duur. Heb vandaag een Ricoh Laser AP1610 aangeschaft, laserprintertje. Gebruik ik m'n Lexmark wel voor kleurenfoto's!

Wat moet een mens met 9 printers.:)
Maar vaderdag is al weer voorbij en het is de Canoni850 geworden.

Ach verrek, is het alweer voorbij? ;-).
Negen printers? Nog wel meer dan negen! Wij zijn mensen met een grote zolder en veel kennissen die weten dat wij het toch wel leuk vinden, 'als er maar een stekker aan zit'! Dus vandaar... Allemaal gevertjes. Allemaal zonder inkt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan