js.vanwezel
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 jul 2001
Sinds enige tijd kan ik de links in de mailberichten niet openen. Ik heb overal binnen Helpmij.nl gezocht en ook wel diverse mogelijke oplossingen gevonden.b Het probleem blijft echter. Vermoedelijk heeft een virus binnen mijn computer huis gehouden. Ik heb Ad-Aware en Spybot Search gebruikt en meerdere keren de virusscanner van Norton de zaak laten controleren. Vervolgens gehandeld aan de hand van de gevonden gegevens. Het blijft echter niet mogelijk een link binnen OE te openen. In de Internet Explorer werk alles normaal.
Als bijlage een uitdraai van de bestanden die door Windows XP Pro op mijn computer worden geladen. Ik heb zelf het idee dat zich daar bestandjes tussen bevinden die mogelijk verwijderd dienen te worden. Hopelijk is er iemand die mij met dit probleem kan helpen.
Als bijlage een uitdraai van de bestanden die door Windows XP Pro op mijn computer worden geladen. Ik heb zelf het idee dat zich daar bestandjes tussen bevinden die mogelijk verwijderd dienen te worden. Hopelijk is er iemand die mij met dit probleem kan helpen.