Kan geen links openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sassebas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Hallo,

Wie kan mij helpen?

Ik gebruik windows XP en heb outlook express 6.

Nu is het zo dat ik geen links kan openen die in mailtjes staan en ik kan ook niet via de werkbalk bij Help --> Microsoft op het web, door gelinkt worden naar de diverse sites.

Hoe kan dit?

Gr

lukt het ook als je de ctrl toets ingedrukt houd en dan op een link klikt?

Ga via configuratiescherm naar internetopties, klik op tabblad geavanceerd klik in het volgende venster op standaardinstelingen herstellen (rechtsonder) en dan op Toepassen en OK.

Dit verhelpt meestal dat ""probleem"

Suc6:thumb:

Met ctr werkt het ook niet.

Heb ook de standaard instellingen herteld en dat werkt ook niet.

Wederom internetopties maar dan klik je op tabblad beveiliging, zet de "schuif" op normaal en dan Toepassen en OK.

Staat Outlook express misschien geblokkeerd door je firewall ?

En als je dit aanvinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel? Daarna even opnieuw de pc opstarten wil ook wel eens helpen.

Mocht dat ook niet lukken: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Bedankt, het is gelukt, hij doet het weer zoals het moet.

gr Sas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan