kan geen live update uitvoeren met Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Berichten
257
Ik heb enkele dagen geleden Norton Internet Security gekocht & vandaag geïnstalleerd.

Als ik het product een live updates wil laten bijwerken lukt dit niet. Hij geeft de volgende foutmelding:


LU1845: Dit product is niet bijgewerkt wegens een verwerkingsfout. Klik hier voor meer informatie over deze fout.

Is die een fout van de beheerder of van mij? Ik heb alles gelezen en gedaan zoals het moest.
 
Kijk eens op deze hulppagina van Symantec. Daat staat precies je probleem beschreven met oplossingen.

Succes!:thumb:
 
misschien moet je even opnieuw instaleren
had ik 2 dagen geleden ook met norton....had even eenherstelpunt gekozen en daarna deed norton raar.

had paar weken gelden ook met me moeders pc meestal werkt opnieuw instaleren wel
 
Kijk eens op deze hulppagina van Symantec. Daat staat precies je probleem beschreven met oplossingen.

Succes!:thumb:

Hij gaf me wel als ik puntje 4 probeerde daarna de melding dat Live Update zonder dat je eht weer word bijgewerkt en dat je niet twee keer tegelijk kan laten uitvoeren.

Dus werkt mijn virusscanner goed en worden de updates bijgewerkt.
Bij opties is het in ieder geval zo ingesteld dat ze automatisch worden upgedate. Of is er toch iets loos?
 
Laatst bewerkt:
Om welke versie van norton gaat het hier over..
 
Laatst bewerkt:
door puntje 5 uit te voeren geeft hij nog steeds dezelfde fout melding.

Ik zie dat het om norton anti spam gaat.

Moest je dat in je vorige versie , als ik pc kocht zat dat er bij, apart deïnstalleren?
 
Bij 2006 zit het erin gebakken, je kan het wel uitschakelen in 2006.
In 2007 moet je het apart installeren ( vanaf dit Add-on pack ) en bij 2007 kan je het dus apart deinstalleren.

Wat ik nu zou doen:

Laatste puntje, Norton deinstalleren via de removal tool.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan